کد خبر: ۱۰۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۰۶

داريوش کاردان: صندلي احمدي نژاد آنقدر داغ بود که هيچگاه پخش نشد

 مشرق مصاحبه اي با داريوش کاردان طنزپرداز و مجري کشورمان انجام داده است وي در قسمتي از اين مصاحبه علت نيامدنش به برنامه صندلي داغ را اينگونه پاسخ داد:

دليل اصلي اين بود که بنده شخصا انصراف دادم و گفتم نمي‌آيم. حتي با تهيه کننده و کارگردان برنامه، کارمان به مشاجره لفظي هم کشيد. گفتم: آقا نمي آيم، نمي آيم، نمي آيم! براي اينکه برنامه حرارت خود را از دست داده است. جالب اينجاست که بعد از اينکه نرفتم و افراد ديگري برنامه را اجرا کردند اما در هفته دفاع مقدس و هفته بسيج باز هم من رفتم و صندلي داغ را اجرا کردم. چون دلم مي خواست بروم.

براي اينکه سرداران مي آمدند، براي اينکه جانبازان مي آمدند. براي اينکه اهل جبهه و جنگ مي آمدند و اين دوستان هميشه دغدغه داغ من هستند. خب من آنجا با آدمهايي مثل سرلشکر فيروز آبادي صحبت کردم، با آقاي محسن رضايي صحبت کردم. واقعا دوست داشتم برنامه به جايي برسد که با خيلي ها حرف بزنيم. الان هم دلم همين را مي خواهد، دوست دارم با رئيس جمهور صحبت کنم.

 با معاونانش صحبت کنم. اما در مورد برنامه اي که با شهردار وقت تهران محمود احمدي نژاد داشتم مي‌توانم به عبارت شايد و بايد اشاره کنم. اولا دوست ندارم راجع به آن برنامه صحبت کنم. شايد صندلي احمدي نژاد در آن برنامه که توام با قهر و جدل بود آنقدر داغ شد که ديگر قابل پخش نبود. قهر من از صندلي داغ ...در اين مورد ادامه ندهيم.

وي در ادامه اين مصاحبه افزود: بنده آماده شوخي با رئيس جمهور روي صندلي داغ هستم. ضمنا سؤالات واقعي مردم را از ايشان مي‌پرسم. من اين کار را بلدم و دوست دارم اين اتفاق بيفتد. ما نه مي توانيم با مسئولين شوخي کنيم و حتي در بعضي موارد با مردم هم نمي توانيم شوخي کنيم! من دارم محک مي زنم و جلو مي روم تا ببينم آيا مي شود سر شوخي را با سياستمداران باز کرد؟