کد خبر: ۱۰۱۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۶

ورزشگاهي که مجوز برگزاري بازي ليگ برترش لغو شد!

  ورزشگاه دستگردي قرار است روز ۱۲ شهريورماه ميزبان مسابقه تيم ملي عراق و چين تايپه باشد. ورزشگاهي که هر لحظه امکان دارد برقش قطع شود و در خاموشي فرو برود.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، ورزشگاه دستگردي( پاس قوامين) در ليگ برتر پانزدهم به عنوان ورزشگاه خانگي تيم فوتبال سايپا معرفي شده است. ورزشگاهي که در 5 هفته ليگ برتر در دو مسابقه خبرساز و حاشيه‌ساز شده است.

ابتدا در هفته اول ليگ برتر و در بازي سايپا و گسترش فولاد تبريز برق ورزشگاه در دقيقه 83 قطع شد و بيش از 40 دقيقه بازيکنان، مربيان و تماشاگران در تاريکي منتظر شدند تا برق ورزشگاه وصل شود و 7 دقيقه پاياني مسابقه انجام شود.

بعد از اين اتفاق مديران مجموعه ورزشي دستگردي به مسئولان باشگاه سايپا قول دادند که ديگر شاهد قطع برق در اين ورزشگاه نخواهند بود اما در هفته پنجم ليگ برتر و در جريان ديدار سايپا و سپاهان نه يکبار که دوبار برق ورزشگاه قطع شد!

سازمان ليگ بلافاصله بعد از اين اتفاق اعلام کرد ميزباني باشگاه سايپا در ورزشگاه دستگردي به حالت تعليق درآمد تا مشکلات سيستم روشنايي اين ورزشگاه برطرف شود.

با اين حال موضوع وقتي جذاب مي‌شود که بدانيم پنج‌شنبه هفته آينده در ورزشگاه دستگردي در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني تيم ملي عراق به مصاف تيم چين تايپه خواهد رفت.

فدراسيون فوتبال ايران ميزبان مسابقات تيم ملي عراق در رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني را برعهده گرفته است و ورزشگاه دستگردي ورزشگاه درجه A آسياست اما اگر برق اين ورزشگاه هفته آينده و در جريان بازي دو تيم قطع شود در آن صورت آيا يک آبروريزي بين‌المللي براي فوتبال ايران در سطح قاره آسيا رخ نمي‌دهد؟

هرچند ديدار عراق و چين تايپه قرار است ساعت 17 در ورزشگاه دستگردي برگزار شود و شايد نيازي به نور هم نباشد اما سوال اين جاست ورزشگاهي که در ليگ برتر ايران مجوز برگزاري بازي در آن لغو شده چگونه مي‌خواهد در سطح قاره آسيا يکي از بازي‌هاي مهم را ميزباني کند؟

*فارس