کد خبر: ۱۰۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۶۹۱

خطر از بیخ گوش مریم طوسی گذشت

  دونده تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی بانوان گفت: در جریان تمریناتم قبل از آغاز لیگ د‌و‌و‌مید‌ا‌نی از ناحیه چشم آسیب دیدم و نزدیک بود بینایی‌ام را از دست بدهم.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، مریم طوسی درباره مصدومیت خود، اظها‌ر کرد: قبل از برگزاری مرحله اول لیگ د‌و‌و‌مید‌ا‌نی بدون مربی تمرین می‌کردم و در جریان تمرین در ورزشگاه "آفتاب انقلاب" میله‌ هالتر به چشمم خورد که مجبور شدم تمریناتم را قطع کنم.

طوسی در ادامه افزود: دکتر استراحت مطلق تجویز کرد و گفت وضعیت خطرناک است به همین دلیل اجازه تمرین را به من نداد. آسیب‌دیدگی‌ شدیدی بود و اگر رعایت نمی کردم بینایی‌ام از دست می رفت.

دونده تیم ‌ملی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی بانوان گفت: فدراسیون کاملا در جریان شرایط و مصدومیت من بود و با پزشک فدراسیون هم در این باره مشورت کردم. آقای طباطبایی و مهاجر شجاعی چندین بار تماس گرفتند و احوالپرسی کردند. خانم بهزادی نیز در جریان مرحله اول لیگ با من تماس گرفت.

او با تاکید بر این که برای کسب درآمد مجبورم در لیگ شرکت کنم، تصریح کرد: به دلیل مصدومیت مرحله اول را از دست دادم و به دلیل به دست آوردن امتیاز مجبورم در دومین مرحله شرکت کنم. تنها درآمدم در کل سال لیگ است و اگر در این ر‌قا‌بت‌ها شرکت نکنم حقوق دیگری دریافت نمی‌کنم. فدراسیون هم در حد بضاعت خودش به ما کمک می‌کند.

طوسی در ادامه افزود: هزینه رشته ما زیاد و شغل اصلی ما د‌و‌و‌مید‌ا‌نی است و نمی توانیم کار دیگری انجام بدهیم، به همین دلیل تنها جایی که می‌توانیم پول بگیریم لیگ است که امیدوارم بعد از حضورم در لیگ مشکلی پیش نیاید.

او در پایان گفت: امیدوارم شرایط مربی و باقی مسائل هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشخص شود. نزدیک المپیک هستیم و هر روز اهمیت زیادی دارد. می‌خواهم تکلیفم هر‌ چه‌ ز‌و‌د‌تر مشخص شود تا تمریناتم را آغاز کنم. برای من تفاوتی ندارد مربی ایرانی باشد یا خارجی. فقط می‌خواهم مربی خوبی باشد.
*ایسنا