کد خبر: ۱۰۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۰۷
حجت‌الاسلام سعیدی:

در سپاه گروه تلویزیونی تشکیل دادیم

ایجاد گروه تلوزیونی، گام بسیار مثبتی است که در مراکز سپاه و هم در مراکز استان‌ها باید این ظرفیت را به‌وجود بیاوریم.

حجت‌الاسلام علی سعیدی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: ایجاد گروه تلوزیونی، گام بسیار مثبتی است که در مراکز سپاه و هم در مراکز استان‌ها باید این ظرفیت را به‌وجود بیاوریم.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، وي افزود: رسانه‌های ماهواره‌ای به‌دنبال ایجاد شبهه علیه سپاه در بین مردم هستند. آنها با طرح پرسش‌های واهی، ذهن نوجوانان و جوانان را دچار اغتشاش می‌کنند و ما اگر برنامه‌ای با‌کیفیت و پرجاذبه داشته باشیم، صداوسیما از تولیدات گروه تلویزیونی (سپاه) استقبال می‌کند.

وی در این مراسم با بیان اینکه دوران قبل از ظهور، عصر غلبه جنگ نرم بر جنگ سخت است، افزود: در این شرایط باید منتظر طوفان های نرم افزاری در عرصه تسخیر اندیشه جهانیان و بویژه در جغرافیای جهان اسلام باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: توسعه، گسترش و فراگیری سیستم های فن آوری و نرم افزاری امروز تأثیر بسیار مهمی در عرصه های مختلف زندگی بشر دارند.

سعیدی با تأکید بر اینکه در مقطع کنونی سپاه در معرض قویترین هجمه های روانی و رسانه ای دشمنان قرار گرفته، اظهار داشت: در این عرصه باید با برنامه ریزی مدون و عمل جهادی بکوشیم تا بخشی از تبلیغات سوءدشمنان را رفع سازیم.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که با یک جنگ فراگیر و سراسری مواجه ایم، ساخت برنامه های کیفی با محتوای مطلوب و غنی می تواند گام مهمی در راستای ایجاد روشنگری و رفع شبهات و هجمه های دشمنان علیه انقلاب، نظام و سپاه باشد.

سعیدی با تأکید بر مرجعیت روابط عمومی کل سپاه در جامعه رسانه ای کشور و ایفای نقش سخنگویی این نهاد مقدس گفت: مسوولیت اعلام مواضع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با روابط عمومی کل سپاه است و هرگونه انتشار اخبار و مواضع از مسیرهای دیگر تنها اظهارنظر شخصی است.

در آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره برنامه های رادیو ـ تلویزیونی سپاه در استان های کشور صبح امروز (چهارشنبه) از برگزیدگان بخش های روتین رادیویی، روتین تلویزیونی، مستند، تیزر، نماهنگ، پژوهش، مستند گزارشی، تهیه کنندگی، تدوین، تصویربرداری، مجری گری و گزارشگری تجلیل و قدردانی شد.

همچنین در این جشنواره که توسط روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد، از برترین فرماندهی ها، نمایندگی های ولی فقیه و روابط عمومی های سپاه های استانی و نیز مراکز صدا وسیما در استان ها قدردانی به عمل آمد.