کد خبر: ۱۰۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۴۷

فردوسی‌پور ۳ پاس‌گل‌خداداد را هدر داد!

  تیم ستاره‌های ایران در یک بازی دوستانه به مصاف تیم منتخب سعادت‌آباد که بازیکنان بیرون مانده لیگ‌برتر بودند، رفت و در نهایت ۳- ۳ مساوی کرد. در این مسابقه تیم حریف نیمه اول آماده‌تر بود چراکه بازیکنانش تمرینات مداومی داشتند و از نظر بدنی در شرایط خوبی بودند.
 
به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در ابتداي بازي پروين ارنج عابدزاده، مهدي هاشمي‌نسب، ماركار آقاجانيان، بهروز رهبري‌فرد، جواد زرينچه، رسول خطبيي، مجيد نامجو، علي كريمي، عادل فردوسي‌پور، محمد نوازي و نيكبخت را به زمين فرستاد. در طول بازي وقتي احمدرضا عابدزاده با يك شيرجه توپي را مهار كرد، خداداد را تشويق كرد و گفت: «جاي استاداسدي خالي است!» عزيزي در اواخر نيمه به زمين رفت كه يك توپ هم به تير دروازه زد. نيمه اول بازي را تيم ستاره‌ها يك بر صفر باخت اما در نيمه دوم به بازي برگشت.


در نيمه دوم خداداد عزيزي تا توانست فردوسي‌پور را اذيت كرد. او سه پاس گل خوب به فردوسي‌پور داد كه او دو بار توپ را به اوت زد و يك بار هم به پاي بازيكن حريف. عزيزي در اين لحظات صدايش را بلند كرد و گفت: «تو برنامه‌ات ما فوتبالي‌ها را مي‌كشي ولي ببين چطور توپ را هدر مي‌دهي.» خداداد از جمله بازيكناني بود كه در اين نيمه گل زد. او در رختكن هم حسابي عادل را اذيت كرد و گفت: «استاد تيم ما را بدبخت كردي!»

كارگران پارك ملت شد
پس از پايان ستاره‌ها، طرفداران دوباره به داخل زمين هجوم بردند تا با ستاره‌ها عكس بگيرند. اكثر بازيكنان ترجيح دادند به خاطر خستگي فرار كنند و به رختكن بروند اما خطيبي و نيكبخت از جمله بازيكناني بودند كه ايستادند و با مردم عكس گرفتند. كريم باقري كه در شلوغي‌ها ناراحت شده بود، مي‌گفت: «اينجا شبيه پارك ملت است.»

حاشيه‌ها
علي كريمي با شعار علي‌آقاي كريمي مورد تشويق قرار گرفت كه اين شعار باعث تعجب خداداد شد.

علي پروين بين دو نيمه همه بازيكنان را جمع كرد و براي فوتباليست‌ها و هنرمندان چند دقيقه‌اي صحبت كرد.

يك بنر از علي كريمي در ورزشگاه نصب شد.

عادل فردوسي‌پور از همه محبوب‌تر بود و هنگامي كه تعويض شد تماشاگران براي گرفتن عكس يادگاري به سمت او رفتند.

مجيد نامجومطلق و جواد زرينچه در بيشتر اوقات با هم بودند.

در حاشيه تمرين علي پروين و محسن تنابنده با يك هوادار معلول كه پيراهن پرسپوليس را بر تن داشته عكس يادگاري گرفتند. البته تنابنده به طور كلي اخمو بود و قبل از تمرين ترجيح داد با كسي عكس نگيرد. او بعد از تمرين هم وقتي هواداران خواستند عكس يادگاري بگيرد گفت ديرش شده است.

*خبر ورزشی