کد خبر: ۱۰۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۴

اعتراض زنان يمني به جنايت هاي عربستان

 زنان يمني با برپايي تجمعي در پايتخت اين کشور جنايت هاي وحشيانه عليه مردم يمن را محکوم کردند.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، سايت خبري " انصارالله" در گزارشي نوشت زنان معترض دراين تجمع، ضمن محکوم کردن جنايت هاي ضد بشري داعشي هاي نظام سعودي ضد زنان و کودکان شهروندان يمني در استان تعز تاکيد کردند که دين و عقل و عرف اين گونه جنايت ها را محکوم مي کند.

مراکز آموزشي پايخت يمن نيز حمله به کادر آموزشي در استان عمران را محکوم کردند و شوراي امنيت، سازمان ملل و سازمان هاي حقوق بشر بين الملل را مسؤول اين جنايت ها دانستند.

زنان شرکت کننده دراين تجمع ها، همچنين بر مقاومت و پايداري در برابر اين تجاوزگري ها تاکيد کردند.

* تجمع اعتراض آميز کادرآموزشي در الحديده

درهمين ارتباط ، کارکنان و پرسنل بخش آموزشي و تربيتي در استان الحديده صبح ديروز (چهارشنبه) با برگزاري تجمعي ، جنايت هاي جنگنده هاي متجاوز سعودي با حمايت هاي آمريکا و رژيم اسرائيل را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در اين تجمع اعتراض آميز حملات جنگنده هاي متجاوز سعودي عليه زيرساخت ها و مراکز آموزشي و تربيتي و دانشگاه ها را محکوم کردند.

* تجمع اعتراض آميز قبايل منطقه " جهران " در " ذمار"

قبايل منطقه جهران در استان ذمار يمن نيز صبح ديروز (چهارشنبه) طي تجمعي، ادامه تجاوز آمريکا و عربستان سعودي به يمن و کشتار مردم يمن و از بين بردن زيرساخت ها و تاسيسات در يمن را محکوم کردند.

شرکت کنندگان دراين تجمع ضمن تاکيد بر پايداري و مقاومت خود در مقابله با جنگنده هاي متجاوز عربستان و آمريکا، آمادگي خود را براي ايستادگي در کنار ارتش يمن و کميته هاي انقلابي و مقابله با تجاوزگري هاي عربستان سعودي و هم پيمانانش به هر قيمتي اعلام کردند.

*العالم