کد خبر: ۱۰۱۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۶

کارلوس: آرزويم بود به ايران بيايم/ « 4-5 شوت وحشتناک براي اين بازي کنار گذاشته‌ام!»

 روبرتو کارلوس و ميشل سالگادو،‌ مهمانان امشب برنامه نود هستند. برنامه‌اي که ويژه ديدار فرداي ستارگان جهان برابر ستارگان ايران است.

در ادامه پرسش و پاسخ فردوسي پور و کارلوس را با هم مرور مي‌کنيم.

ايران را چطور ديديد؟

خيلي خوشحالم که اين جا هستم. لذت مي‌برم از مهرباني مردم. آرزوي‌ من بود که به ايران بيايم. محبت مردم و عشق فوتبال باعث شده اين جا باشيم.

روبرتو کارلوس در حين صحبت‌هاي سالگادو، کمي به پشت صحنه نگاه مي‌کرد،‌ که باعث شد فردوسي پور به او بگويد «آقاي کارلوس کمي هم شيطوني مي‌کنند.» و او در توضيح گفت که دوستش را در پشت صحنه نگاه مي‌کند. به نظر مي‌رسد کارلوس در همين لحظه‌ها بود که فهميد دوستش حسابي تغيير کرده است!

آقاي کارلوس از آن شوت هاي وحشتناک مي‌زني؟ در اين مورد کارلوس حسابي خنديد.

فردوسي پور پرسيد: تا حالا شده ديوار دفاعي جلوي تو نايستد و بترسد توپ برخورد کند بهش؟

کارلوس گفت: قطعا 4 - 5 شوت براي اين بازي کنار گذاشته‌ام. آمده‌ام لذت ببرم. که بعد از اين حرف‌ها فردوسي پور سريع گفت: «پس خوبه، همين جا چند نفر رو داريم که از جلوي شوت هات فرار کنن!»

جام جهاني 2002، تو فوق‌العاده بودي. در مورد آن تيم ملي برزيل صحبت کن.

98 رفتم فينال، باختم در فينال. منتظر بوديم 2002، با اسپانيا بازي کنيم، اما آن ماجراي داوري اتفاق افتاد و نشد. بعد هم در فينال به آلمان خورديم. آن تيم ما فوق العاده بود. در يک بازه زماني، ما فقط 3 بار باختيم. من هم بيشترين بازي را کردم.

يک گل عجيب، زماني که پارميلاس بودي زدي، چطوري مي‌زني اين گل ها را؟

آن موقع من قدرت داشتم. (فردوسي پور دز همان لحظه گفت: مو هم داشتي!) و او گفت از همان زمان بود که چهره شدم من.

فردوسي پور گفت: بعضي‌ مواقع قوانين فيزيک را نقض کردي (اشاره به گل از زاويه بسته)، چطور واقعا؟ که کارلوس گفت: فوتبال بازي ثانيه‌هاست، در لحظه بايد تصميم بگيريد و اين کار را انجام دهيد.

کالوس در مورد گلش به فرانسه با آن کات معروف گفت: خودمم نمي‌دانم چه شد که اين توپ به آن شکل رفت تو گل!

در مورد اشتباهت بگو، گلي که ماکاي در بايرن مونيخ زد. گلي که روبرتو اشتباه کرد و سريع ترين گل تاريخ ليگ قهرمانان به ثمر رسيد.

من نتوانستم به هماهنگي برسم. توپ از دستم در رفت. (او به شوخي گفت: آفسايد نبود؟) و البته اين گل ها مهم نيست. پيش‌ مي‌آيند.

*خبرآنلاين