کد خبر: ۱۰۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۷۲

کاشاني: کفاشيان و اسلاميان مشکل را حل کنند

  مدير تيم‌ فوتبال اميد خواهان تفاهم مربيان تيم ملي بزرگسالان و اميد شد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، حبيب کاشاني در خصوص آخرين وضعيت تيم اميد گفت: در سال جديد بعد از مسابقات مرحله اول مقدماتي المپيک براي بازي‌هاي نهايي، برنامه‌ريزي کرديم تا اردوهاي خوبي قبل از آغاز مرحله نهايي مقدماتي که دي‌ماه برگزار خواهد شد، داشته باشيم.

وي افزود: در مرحله اول قصد داشتيم در فروردين‌ماه اردويي در اختيار داشته باشيم که شرايط براي برگزاري اين اردو فراهم نشد و خردادماه راهي ترکيه شديم و اردوي خيلي خوبي را پشت سر گذاشتيم.

مدير تيم‌ اميد عنوان کرد: اردوي بعدي ما براي کشور هلند برنامه‌ريزي شد که براي برگزاري اين اردو برنامه‌ريزي وسيعي انجام داديم. با توجه به اينکه اکثر بازيکنان ما دانشجو و سرباز هستند مجبور بوديم با نظام وظيفه، سپاه و ارتش مذاکراتي داشته باشيم و جا دارد از همه دوستان در اين ارگان‌ها تشکر کنم که نهايت همکاري با تيم اميد را داشتند.

کاشاني اظهار داشت: جدا از اين مسائل گرفتن ويزاي شينگن سختي خودش را داشت. از اين رو بايد مدارک بازيکنان، بيمه‌نامه، اسکان آنها در هلند، رزرو بليت و مسائل ديگر از قبل برنامه‌ريزي مي‌شد و بعد از تکميل اين مدارک بايد 14 روز صبر مي‌کرديم تا ويزاي شينگن آنها صادر شود. بعد از تقاضاي ما خوشبختانه ويزاي همه صادر شد و قرار است روز يکشنبه راهي هلند شويم.

وي با اشاره به مشکلات تيم اميد يادآور شد: کارلوس کي‌روش قصد جوانگرايي دارد و از اين رو مشکلاتي براي تيم اميد به وجود آمده است. در دوره قبل ما براي استفاده از عليرضا جهانبخش و سردار آزمون در تيم اميد مشکل داشتيم و حالا محمدرضا اخباري، ميلاد محمدي، سعيد عزت‌اللهي و مهدي ترابي بازيکنان اميدي هستند که به تيم ملي بزرگسالان هم دعوت شدند،
کاشاني ادامه داد: شب گذشته به ما اطلاع دادند علي کريمي هم به تيم بزرگسالان دعوت شده است. در چنين شرايطي ما 7 نفر از بهترين بازيکنان خود را در اردوي هلند در اختيار نخواهيم داشت. اخباري گلر اول ما است درحالي که در تيم ملي بزرگسالان گلر سوم و چهارم بايد باشد. به هر حال شرايط بسيار سخت است و ما غير از اين 7 بازيکن وحيد حيدريه و احمد نوراللهي به دليل مصدوميت احتمالا در اختيار نخواهيم داشت.

مدير تيم‌ اميد که با برنامه ورزش و مردم صحبت مي‌کرد، گفت: اگر قرار بود در کيش يا هر جاي ديگري از ايران اردو بزنيم و وقتي به يکباره علي کريمي به تيم ملي دعوت مي‌شد مي‌توانستيم براي او جايگزين پيدا کنيم اما چطور مي‌شود براي بازيکني از سفارت هلند درخواست ويزا کنيم؟

قطعا 14 روز زمان خواهد برد تا آنها به ما پاسخ دهند. از کفاشيان و اسلاميان خواهش مي‌کنم تفاهمي بين مربيان تيم اميد و بزرگسالان ايجاد کنند تا تيم اميد دچار مشکل نشود. ما به شکلي برنامه‌ريزي کرديم تا در اين اردو به باشگاه‌ها خسارت وارد نشود اما جوانگرايي کي‌روش شرايط را براي ما بسيار سخت کرده است. در شرايط فعلي ما نمي‌توانيم در تيم اميد جوانگرايي کنيم.

وي در واکنش به اين سوال مجري برنامه که آيا کي‌روش فقط مانده او را از تيم اميد به تيم بزرگسالان دعوت کند، گفت: نه کي‌روش مرا به تيم بزرگسالان دعوت نمي‌کند چون قصد جوانگرايي دارد!

کاشاني در ادامه با بيان اينکه تيم اميد قرار است نماينده ايران در رقابت‌هاي غرب آسيا باشد خاطرنشان کرد: همه براي موفقيت تيم اميد تلاش مي‌کنند از کميته المپيک گرفته تا کفاشيان، اسدي و ... بايد اين نکته را مدنظر قرار دهيم. اگر مردم از کي‌روش انتظار دارند تيم ملي در جام جهاني و جام ملت‌هاي آسيا موفق باشد آنها آرزو هم دارند که تيم اميد را در المپيک ببينند و پرچم مقدس ايران در اين رقابت‌ها به اهتزاز دربيايد.

مدير تيم‌ اميد گفت: تقاضاي ما اين است بزرگترها کمک کنند تا تفاهم خوبي بين مربيان تيم اميد و بزرگسالان برقرار شود، ما همه مشکلات خود را براي برگزاري اردوي هلند حل کرديم و امروز فقط مشکل استفاده از شماري از بازيکنان داريم و اگر قرار باشد اين نفرات را در اختيار نداشته باشيم آن وقت نه خاکپور و نه مايلي کهن و نه تقوي و نه هيچ مربي ديگري نمي‌تواند در اين شرايط با تيم اميد موفق باشد.

*تسنيم