کد خبر: ۱۰۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۳۸

اعتراض پرسپوليس به تداخل برنامه جام حذفي با برنامه هاي تيم ملي

  باشگاه پرسپوليس به تداخل برنامه بازي اين تيم در جام حذفي با برنامه هاي تيم هاي ملي معترض بوده و در حال بررسي جوانب امر و رايزني جهت ارسال درخواست رسمي به فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ است.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در شرايطي که رقابت هاي محلي يک شانزدهم جام حذفي طبق برنامه قرار است در روزهاي 19 و 20 شهريورماه برگزار شود و پرسپوليسي ها از بازي خود برابر پيکان در روز 19 شهريور خبر مي دهند. خبرهاي ديگر حکايت از بازگشت ديرهنگام ملي پوشان اين تيم دارد.

مسوولان باشگاه پرسپوليس خبر مي دهند زمان بازگشت کاروان تيم ملي بزرگسالان را به آنها 19 شهريور اعلام کرده اند. اين در حالي است که تيم المپيک ايران نيز هجدهم شهريور از اردوي هلند باز مي گرد. پرسپوليسي ها در چنين شرايطي به بازي برابر پيکان در چارچوب ديدارهاي جام حذفي و در تاريخ عنوان شده معترض هستند.

طبق قوانين فيفا چنانچه تيم هاي ملي در همان قاره برنامه بازي يا اردويي داشته باشند بايد بازيکنان را 48 ساعت قبل از بازي باشگاهي و در صورت انجام برنامه در خارج از قاره بايد 72 ساعت قبل از مسابقه در اختيار باشگاه ها بگذارند.

پرسپوليسي ها اعلام کرده اند با توجه به به شرايط خاص ديدارهاي جام حذفي و شرايطي که تيم فوتبال اين باشگاه دارد حتي اجراي اين استانداردها نظر آنها را از نظر فني تامين نمي کنند. چه برسد به زمانبندي که در حال حاضر با آن روبرو هستند.

مقام هاي باشگاه پرسپوليس در حال رايزني با مسوولان سازمان ليگ و فدراسيون فوتبال و مشورت با کادر فني هستند تا پس از جمع بندي درخواست رسمي خود را ارسال کنند.

*کاپ