کد خبر: ۱۰۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۱۲

واکنش وکيل‌ خانواده روح الاميني به حکم مرتضوي

  وکيل‌مدافع اولياي‌دم روح الاميني گفت: اعتراض‌مان به راي صادره در مورد پرونده سعيد مرتضوي را ظرف چند روز آينده به دادگاه ارايه خواهيم کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، ميرمجيد طاهري با بيان اين مطلب اظهار کرد: در حال جمع آوري دلايل محکم هستيم تا اعتراض‌مان را به صورت مستند ارايه دهيم.

وي با بيان اينکه هنوز فرصت قانوني براي اعتراض وجود دارد، گفت: ظرف چند روز آينده اعتراض‌مان را تقديم دادگاه خواهيم کرد.

طاهري درباره شکايت خانواده مرحوم روح الاميني از حيدري‌فر - يکي از قضات متهم در پرونده کهريزک - گفت: اين شکايت مربوط به حال نيست، بلکه در همان زمان که پرونده در شعبه 76 دادگاه کيفري استان تهران در حال رسيدگي بود، مطرح شد.

وي يادآور شد: در آن زمان يکي از قضات متهم به رسانه‌ها گفته بود که دستور انتقال بازداشت شدگان به کهريزک را او صادر کرده و به همين دليل موکلانم - پدر و مادر مرحوم روح‌الاميني - شکايتي را عليه اين فرد در دادسراي کارکنان دولت مطرح کردند.

طاهري با بيان اينکه اين پرونده در شعبه 15 دادسراي کارکنان دولت مطرح و در حال جريان است، گفت: در مراجعه اي که به دادسرا داشتم و پيگير پرونده شدم، بازپرس گفت که همچنان در حال انجام تحقيقات است.

بر اساس اين گزارش، طاهري وکيل‌مدافع اولياي‌دم روح الاميني پيش از اين به ايسنا گفته بود که سعيد مرتضوي در پرونده کهريزک با شکايت اولياي‌دم روح الاميني، تبرئه شده است.