کد خبر: ۱۰۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۳۷

لیدر جبهه پایداری: خیلی‌ها دم از کمک به فقرا می‌زنند اما جلوتر که می‌روند خودشان دزد گردنه می‌شوند

اصولگرایان همواره به دنبال صیانت از بیت المال هستند و جلوی هر فسادی می ایستند.
دبیر کل جبهه پایدار در اجلاس وحدت اصولگرایان گفت: یکی از توفیقات مهم در نظام، داشتن شورای نگهبان است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، مرتضی آقا تهرانی دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: عشق و علاقه به محرومین و اقشار آسیب پذیر یکی از شاخص های اصولگرایی است. این ویژگی از ویژگی های انقلاب اسلامی نیز می باشد.

وی افزود: خیلی ها در دنیا در انقلاب های مختلف دم از کمک به محرومین و فقرا می زنند اما جلوتر که می روند خودشان دزد گردنه می شوند.

آقاتهرانی بیان داشت: ما نیز نمی گوئیم معصوم هستیم اما از ویژگی های انقلاب ما کمک به مستضعفان است. امام خمینی(ره) با اشرافی گری مخالف بودند و همواره تاکید داشتند که این انقلاب انقلاب مستضعفین است.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی یکی از توفیقات مهم در نظام را داشتن شورای نگهبان دانست و گفت: خوشبختانه با وجود شورای نگهبان اگر اشکالی  در مجلس پیش می آید رفع می کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر وحدت اصولگرایان بیان داشت: اصولگرایان افتخار می کنند که زیر نظر فقها کار می کنند و می توانیم اگر اختلاف سلیقه ای هم وجود دارد ان را حل کنیم.

آقاتهرانی تصریح کرد: اینکه زیر نظر فقها کار کنیم این کار بسیار پسندیده ای است.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: یکی از ویژگی های اصولگرایی جهاد و تلاش خستگی ناپذیر و شایسته سالاری و به کار گیری افراد صالح است. اصولگرایان معتقدند باید افراد شایسته و متدین و اصلح مسئولیت ها را بر عهده بگیرند.

وی افزود: اصولگرایان همواره به دنبال صیانت از بیت المال هستند و جلوی هر فسادی می ایستند.

آقاتهرانی در پایان اظهار داشت: سیاست اصولی دارد و خوشحالیم که بزرگانی همچون فقها در راس کار هستند و ما باید به صحبت های مقام معظم رهبری گوش کنیم و تفسیرشخصی ارائه ندهیم.

وی مبارزه با فتنه و انحراف ، اعتقاد به کار فرهنگی و اولویت داشتن فرهنگ  را از دیگر شاخص های اصولگرایی مورد توافق سه تشکل بر شمرد.