کد خبر: ۱۰۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۳۵

احمدرضا عابدزاده راهی اتاق عمل شد

 دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که در دیدار برابر ستارگان جهان نیز درون دروازه تیم کشورمان قرار گرفت، زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد. این برای چندمین بار است که وی به اتاق عمل رفته است.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، احمدرضا عابدزاده که یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران به شمار می‌رود و سابقه بازی در تیم‌هایی چون تام اصفهان، استقلال، پرسپولیس و سپاهان را در کارنامه دارد، بعدازظهر امروز یکشنبه زیر تیغ جراحان رفت تا زانوی آسیب دیده خود را جراحی کند.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران که اسفندماه سال ۱۳۸۰ به خاطر عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد و پس از تحمل یک دوره سخت مجددا به زندگی بازگشت، حالا به دنبال برطرف کردن مشکلی است که سالهاست او را آزار می دهد.

عابدزاده پیش از این چندین بار زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرده بود که در یکی از این جراحی ها که سال ۱۳۷۸ انجام شد ۱۵ تکه استخوان زائد از پای وی خارج شد.

دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس امروز یکشنبه نیز زانوی خود را به تیغ دکتر سهراب کیهانی سپرد. دکتر مسعود صابری نیز به عنوان پزشک متخصص بیهوشی در عمل عابدزاده مشارکت کرد.
*مهر