کد خبر: ۱۰۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۴

لوئيس فيگو: حيف شد کي‌روش روي نيمکت ما نبود

  يکي از سوژه‌هاي جذاب بازي ستارگان ايران و جهان، درخواست علي کريمي، محبوب‌ترين بازيکن کشورمان براي تعويض پيراهن خود با لوئيس فيگو بود.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، جادوگر در پايان اين ديدار خيرخواهانه و در گفت‌وگويي کوتاه با خبرنگاران اين خبر را تأييد کرد و همين موضوع ما را واداشت تا دنبال ستاره پرتغالي بگرديم. باور کنيد پيدا کردن لوئيز فيگو آن هم در آن شرايط و شلوغي کار بسيار سختي بود. در استاديوم آزادي و حتي ضيافت هتل المپيک نتوانستيم به هدف خود برسيم اما با سماجت فراوان و بالاخره از طريق ناتان قبادي، مرد پرتلاش ايراني موفق به اين کار شديم.

ناتان قبادي مسئول برگزاري اين بازي خيرخواهانه و مدير روابط بين‌الملل باشگاه هنرمندان که از نزديک شاهد تعويض پيراهن فيگو و کريمي بود، کمک کرد تا اين مصاحبه با ستاره سرشناس پرتغالي انجام شود.

* آقاي فيگو، مي‌دانيد پيراهن خود را با چه کسي تعويض کرديد؟
شماره 8 تيم ايران، چطور؟!

* هيچ مي‌دانيد به تازگي همين شماره 8 به عنوان محبوب‌ترين بازيکن 20 سال اخير فوتبال ايران انتخاب شده است؟
نمي‌دانستم ولي ناتان (قبادي) همه چيز را به من گفت. البته من سه تا پيراهن شماره 7 داشتم که هر سه را بخشيدم!

* آن دو تاي ديگر را به چه کساني داديد؟
يکي به ناتان (قبادي) دوست خوبم دادم، يکي به محافظي که هميشه همراهم بود و ديدم چقدر زحمت کشيد. اين يکي را بردم داخل رختکن و از همه بچه‌هاي ستارگان جهان امضا گرفتم. سومي را هم که ديديد به شماره 8 شما (کريمي) دادم.

* کريمي اصلاً عادت ندارد از کسي پيراهن يادگاري بگيرد و اين اتفاق حتي ما مطبوعاتي‌ها و خبرنگاران ايراني را هم غافلگير کرد!
مي‌دانم اين بازيکن خيلي محبوب است اما از آن مهم‌تر تکنيک بالاي او بود که سورپرايزم کرد. متوجه شدم خيلي آماده نيست منتهاي مراتب در لحظاتي از بازي حرکاتي انجام داد و دريبل‌هايي زد که معلوم شد فوتباليست بزرگي است.

* همين علي کريمي دو سال در بايرن‌مونيخ توپ زده است.
مشخص بود. البته شماره 6 و 7 شما هم بد نبودند.

* علي کريمي چه زماني از شما درخواست پيراهن‌تان را کرد؟
قبل از شروع بازي شماره 8 شما جلو آمد و تقاضاي تعويض پيراهن را کرد که من هم پذيرفتم. هيچ مي‌دانيد کي فهميدم اين بازيکن شما از چه محبوبيتي برخوردار است؟

* جالب شد! خودتان توضيح مي‌دهيد؟
آن لحظه‌اي که شماره 8 شما داشت از زمين خارج مي‌شد و هواداران شروع به تشويق او کردند، نگاهي به سکوها انداختم و ديدم هم عکس اين بازيکن روي سکوهاست و هم اسم و شماره پيراهنش. آنجا متوجه شدم شماره 8 شما چه محبوبيتي دارد و خوشحال شدم از اينکه پيراهنم را به يک بازيکن محبوب مردم دادم.

* به عنوان سؤال آخر، حيف نشد که کارلوس کروش را روي نيمکت ستارگان نديديم؟
همه ما بازيکنان دوست داشتيم کارلوس کروش را روي نيمکت ستارگان جهان ببينيم اما متأسفانه کسي به او خبر نداده بود و اين مسئله ناراحت‌کننده بود.

*خبرآنلاين