کد خبر: ۱۰۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۶۲۶

شهردار آنتالیا: اگر نمی دانستم در تهرانم تصور می‌کردم در کانادا یا آمریکا هستم!

شهردار آنتالیا، تهران را شهری بسیار زیبا عنوان کرد و گفت: چهار سال قبل به تهران سفر کرده‌ام و حالا باور نمی‌کنم که تهران به این حد دچار تغییر و تحول شده است، اگر نمی‌دانستم که در شهر تهران قرار دارم، تصور می‌کردم که در کانادا یا آمریکا هستم‌.
به گزارش تسنیم، ابراهیم راوریم در حاشیه بازدید از خطوط حمل و نقل پایتخت با بیان اینکه مسئولان شهری تهران برای این شهر برنامه‌ریزی خوبی داشتند، به گونه‌ای که از سال 2011 تاکنون تغییرات شگرفی در حوزه ساخت و سازهای زیربنایی به مانند پل‌ها و توسعه فضای سبز صورت گرفته گفت: تهران شهر بسیار زیبایی است که باید برای جذب گردشگر تلاش بیشتری صورت گیرد.
شهردار آنتالیا با بیان اینکه برای پیشرفت شهرش 30 سال برنامه‌ریزی شده است، گفت: اکنون آنتالیا از لحاظ جذب توریست در خاورمیانه دارای رتبه‌ اول است، اما دقت داشته باشید 30 سال برنامه‌ریزی برای آن انجام شده و جذب توریست تنها هتل‌سازی نیست.
او با بیان این‌که تهران جاذبه‌های تاریخی بیشماری دارد، گفت: بنده به شخصه عاشق موزه‌های تاریخی تهران و کاخ گلستان هستم و بیشتر وقت خود را صرف بازدید از آن‌ها خواهم کرد و مطمئن باشید گردشگران دیگر نیز از جاذبه های تاریخی تهران لذت خواهند برد.

شهردار آنتالیا با تأکید بر احیای جاده ابریشم گفت: ایران جاده ابریشم دارد و با احیای آن می‌تواند گامی مؤثر در راستای جذب توریست بردارد.

راوریم تهران شهری پاکیزه و سرسبز دانست و گفت:‌ برای بازدید تهران باید سه هفته زمان گذاشت چرا که معتقدم حداقل بازدید از دربند سه روز طول خواهد کشید.