کد خبر: ۱۰۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۹۸

اصولگرایان سنتی و تندروها متحد شدند! / هدف: انتخابات مجلس

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: سه تشکل ایثارگران، پایداری و موتلفه اسلامی توافق کرده اند که با راهبرد” یک صدا – یک فهرست” بر اساس خرد جمعی فرآیند همگرایی و وحدت اصولگرایان حرکت کنند.
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: سه تشکل ایثارگران، پایداری و موتلفه اسلامی توافق کرده اند که با راهبرد” یک صدا – یک فهرست” بر اساس خرد جمعی فرآیند همگرایی و وحدت اصولگرایان حرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، محمد نبی حبیبی که در اجلاس سراسری دبیران استانی سه تشکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی و حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت با تاکید بر وحدت اصولگرایی اظهار داشت: تنها راه پیروزی اصولگرایان در انتخابات پیش رو ائتلاف است.

حبیبی تصریح کرد: اصولگرایان باید نقشه های دشمن را بشناسند و آن را درک کنند و در داخل سازمان ولایت عمل کنند. ما باید به پیوند مقدس همه ظرفیت های اصولگرایی پایبند باشیم.

وی افزود: اصولگرایان باید از خود بپرسند که آیا درک درستی از دشمن و ترفندهای انها دارند و اگر نقشه های دشمن را محاسبه نکرده اند دچار غفلت شده اند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی بیان داشت: خوشبختانه جلسات متعدد و خوبی میان سه تشکل ایثارگران و پایداری و موتلفه اسلامی در جهت وحدت اصولگرایان برداشته شده است. این سه تشکل در بیش از ۲۰ نشست اصلی و فرعی با براورد اوضاع و شرایط پیش رو در آستانه انتخابات بر وحدت و ائتلاف حداکثری اصولگرایان تاکید دارند.

حبیبی تاکید کرد: سه تشکل تعهد داده اند که نه تنها فهرست جداگانه نخواهند داد بلکه بر روی افراد اختلافی اصرار نورزند.

وی تصریح کرد: ما خودمان را قطب عالم امکان نمی دانیم و اینطور نیست که دیگران بیایند و به ما بپیوندند. این سم مهلک است. اصولگرایان هیچ کدام خود را قطب اصلی نمی دانند.

حبیبی افزود: ما بر اساس خرد جمعی، روند همگرایی را طی می کنیم و امیدواریم همه ظرفیت های اصولگرایی در این فرآیند قرار بگیرند.

وی افزود: هر سه تشکل پذیرفته اند که فهرست نهایی بر اساس سهمیه بندی احزاب ، افراد و اضلاع اصولگرایی شکل نمی گیرد بلکه بر اساس معیارها و مقیاس های ولایی و صلاحیتد های علمی و عملی نامزدها شکل خواهد گرفت.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در مورد ساز و کار رسیدن به فهرست واحد بیان داشت: ساز و کار رسیدن به فهرست مورد اجماع توسط شورای هماهنگی اصولگرایان و نهایتا شورای داوری تعیین خواهد شد.

حبیبی تصریح کرد: سه تشکل تاکید بر گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان رهبری و اصول و ارزشها را اصل دانسته و به دنبال تشکیل جبهه فراگیر اصولگرایی هستند.