کد خبر: ۱۰۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۱۱

وزیر اطلاعات: برنامه‌های خرابکاری‌ خنثی شد

 وزیر اطلاعات از خنثی شدن برنامه های خرابکارانه و ضد امنیتی دستگاه های اطلاعاتی دشمن برای ایجاد نا آرامی و انجام انفجارهایی در مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir) از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی روز سه شنبه در نطق پیش از دستور هجدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری گفت: با تدابیر و زحمات شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) برنامه های خرابکارانه دشمن در کشور خنثی و تیم های عملیاتی خرابکار، شناسایی، دستگیر یا به هلاکت رسیدند.

وی با یادآوری 12 شهریورماه روز مبارزه با استعمار انگلیس، یاد و خاطره علما ،مجاهدین و شهدا را در مبارزه با استعمار و استکبار گرامی داشت.

وی با تشریح عملکرد وزارت اطلاعات در دولت یازدهم و تدابیر این وزارتخانه برای ایجاد امنیت و آرامش پایدار در جامعه اظهارداشت: رویکرد این وزارتخانه در دولت یازدهم مبتنی بر پیشگیری است و ما تلاش می کنیم به جای این که افراد، جذب سازمان ها و سرویس های جاسوسی شوند و بعد ما پیگیر برخورد با آنها باشیم، اجازه ندهیم زمینه جذب افراد به این گونه سازمان ها فراهم شود.

وزیر اطلاعات به تعامل خوب علمای شیعه و اهل سنت اشاره کرد و یادآور شد: با تعامل خوبی که با علمای اهل سنت داشته ایم از جذب افرادی از اهل سنت به داعش و گروه های تکفیری جلوگیری شده است.

هجدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری صبح امروز در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد.