کد خبر: ۱۰۲۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۵

اکبر عبدي: اميدوارم استقلال امسال قهرمان شود

  اکبر عبدي، يک‌شنبه شب گذشته با حضور در بيمارستان دي از ناصر ملک‌مطيعي چهره نامدار سينما عيادت کرد.

 به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، در حين عيادت، مصاحبه اي با عبدي صورت گرفت که در خبرورزشي منتشر شد. اين مصاحبه را در بانک ورزش مي‌خوانيد.

در ابتدا از عيادت اخير خود از ناصر ملک‌مطيعي بگوييد.
راستش را بخواهيد من عاشق اين مرد هستم و در ايام جواني با ولع و اشتها تمام فيلم‌هاي ملک‌مطيعي را مي‌ديدم. افتخار دارم که ايشان را در جزو دوستان خوب خود مي‌دانم و وقتي شنيدم که در بيمارستان بستري هستند وظيفه خود دانستم که خدمت اين اسطوره و بزرگ مرد سينما بيايم.

وقتي ايشان را در بستر بيماري ديديد، چه احساسي داشتيد؟
باور کنيد بغض گلويم را گرفته بود اما خيلي خودم را کنترل کردم ولي از اين‌ها گذشته وقتي پزشکان معالج حال ملک‌مطيعي را مساعد قلمداد کردند خيلي خوشحال شدم و از نگراني بيرون آمدم. متأسفم که برخي‌ها فضاي جامعه را با برخي اخبار نادرست و کذب ملتهب و نگران مي‌کنند. به هر حال از سلامتي ايشان خيلي خوشحال شدم و اميدوارم ملک‌مطيعي و امثال او سرزنده و قبراق باشند و سايه آنها بالاي سر ما باشد.

به ياد داريم سال گذشته که با شما صحبت مي‌کرديم، تأکيد مي‌کرديد آرزويتان اين است که با ناصر ملک‌مطيعي در يک فيلم بازي کنيد.
بله، هنوز هم چنين آرزويي دارم. کاش مي‌شد با اين مرد بزرگ در يک فيلم بازي مي‌کردم ولي حيف که تا اين لحظه اين آرزو عملي نشده است.

شما يکي از علاقه‌مندان پروپاقرص فوتبال و هوادار استقلال هستيد، آيا اخبار فوتبال را پيگيري مي‌کنيد؟
کمابيش دنبال مي‌کنم و از اينکه استقلال نمايش خوبي داده خوشحال هستم. اميدوارم اين تيم در ليگ امسال به قهرماني برسد. يک مورد را نيز جا دارد که تأکيد کنم، من دوستان پرسپوليسي زيادي دارم که به آنها و ديگر هواداران اين تيم احترام مي‌گذارم. من استقلالي هستم ولي يادتان باشد که بعد از اين تيم، براي پرسپوليس احترام خاصي قائلم چون معتقدم اين دو باشگاه پرطرفدار، برند فوتبال ما هستند و بايد هميشه قدرتمند باشند. به هر ميزان که اين دو باشگاه قوي باشند، هم جامعه شاداب مي‌شود و هم اينکه تيم‌ملي ما قدرتمند خواهد بود.

حرف پاياني شما؟
مرسي از لطفتون. به آتيلا حجازي سلام برسانيد. خدا ناصر حجازي را رحمت کند. او مرد بزرگي بود و بايد ما قدر اين‌گونه مفاخر ورزش و همچنين بزرگان هنر را بدانيم.

*بانک ورزش