کد خبر: ۱۰۲۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۲۷

ادعایی درباره مرگ دردناک یک زن در سلماس

 یک زن حامله در بیمارستانی در شهرستان سلماس از توابع استان آذربایجان غربی که به تشخیص دکتر باید با عمل جراحی فرزند خود را به دنیا می‌آورد، به خاطر نداشتن هزینه‌های عمل مجبور به زایمان طبیعی شد و جان خود را از دست داد.

  به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، «روز نو» با انتشار این خبر نوشت: همسر این زن حامله به اسم «ولی» یک کارگر روزمزد است که می‌گوید بیمارستان برای عمل جراحی همسرش از وی هزینه میلیونی خواست و وقتی به آنها توضیح داده که از عهده تامین چنین هزینه‌ای برنمی‌آید، همسرش را مجبور به زایمان طبیعی کردند که در بحبوحه تولد نوزاد، جان خود را از دست داد.

این کارگر روزمزد که در بخش ساختمانی کارگری و مزد ناچیزی دریافت می‌کند، تاکید دارد که مسئولان بیمارستان توجهی به وضعیت بد مالی او نکرده و گفته‌اند که صرفا در ازای پرداخت هزینه مورد نظر حاضر به عمل همسرم هستند و با شروع درد زایمان وقتی موفق به تامین این هزینه نشدم آنها بی‌رحمانه همسرم را مجبور به زایمان طبیعی کردند و او را کشتند.

بر اساس این گزارش، خانواده این زن از بیمارستان شکایت کرده‌اند.

آنان می‌گویند که اقدام بیمارستان سلماس بی‌رحمانه‌ترین کاری بود که می‌شد در حق یک زن حامله کرد زیرا این زن با اجبار به زایمان طبیعی به خاطر نداشتن پول، جانش را از دست داده است.

همسایه ها و اطرافیان هم در مورد این زوج می‌گویند که آنها در یک اتاق کوچک اجاره‌ای زندگی می‌کردند و زندگی بسیار فقیرانه‌ای داشتند.