کد خبر: ۱۰۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۸۲

کفاشیان: کی‌روش نباید می گفت "راهزن"

 رئیس فدراسیون فوتبال گفت: راهزن لفظ درستی نبود که کی‌روش از آن استفاده کرد، به همین دلیل به او تذکر می‌دهیم.

به گزارش پايگاه خبري «تيک» (Tik.ir)، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه نشست اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با مسئولان وزرات ورزش گفت: تیم ملی فوتبال  ایران شرایط خوبی دارد و برای بازی با گوام تمرینات خوبی برگزار کرده است ما قدم اول را کند برداشتیم اما امیدوارم این قدم را خوب برداریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در پاسخ به این سوال که کی‌روش لفظ راهزن را به کار برده تصریح کرد: لفظ درستی نبود، به سرمربی تذکر می‌دهیم از این الفاظ استفاده نکند. البته به کی‌روش در این خصوص تذکر داده‌ایم و در جلسه کمیته رسانه‌ها هم این موضوع مطرح شد. آن چه سبب دلخوری می‌شود باید رفع شود. به او تذکر می‌دهیم در زمینه خودش حرف بزند چرا که جزو وظایف کی‌روش نیست که درباره وزارت ورزش صحبت کند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که حسنی‌خو گفته وزارت کی‌روش را نگه داشته تصریح کرد: آن موقع تفاهم کردیم که کی‌روش از ایران می‌رود در همین زمینه هم صحبت کرده‌ایم اما حسنی‌خو میانه کار را گرفت.

وی درباره مربیان فوتبال ساحلی و فوتسال عنوان کرد: برای فوتبال ساحلی سرمربی داخلی هماهنگ شد برای فوتسال بحث‌های مختلفی مطرح شد که در چند روز آینده اعلام می‌کنیم گزینه ما اول مربی خارجی و بعد مربی ایرانی است.

*فارس