کد خبر: ۱۰۵۳۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۵۰۷۴
تعداد نظرات: ۵ نظر

آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد / جزئیات عجیب + سند


آزاده نامداري دوشنبه ٦ مهر ، با انتشار خبري در صفحه مجازي اش ، ازدواج دوم خود را رسانه اي كرد .

به گزارش  تیک ،  همسر دوم آزاده نامداري ، سجاد عبادي  ، فرزند رحيم عبادي رييس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فريده ماشيني از فعالان جبهه مشاركت است .

سجاد عبادي تنها ١٢ روز پيش از رسانه اي شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداري يعني بيست و دوم شهريور همسر اولش را طلاق داده است .

پس از اين ازدواج بايد شاهد رابطه نزديك تر آزاده نامداري و مهناز افشار باشيم زيرا كه همسر اين دو رابطه اي نزديك با يكديگر داشته و آنطور كه گفته ميشود هردو مدتي كوتاه پيش از ازدواج دومشان از همسر اول خود طلاق گرفته اند .

در ادامه خبر علاوه بر مشاهده تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی ، مهسا آبومگر ، که در صفحه مجازی وی منتشر شده است ،  نوشته او خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری را میخوانید :



«آقاي سجاد عبادي! گل هايي كه هر سه شنبه برايش ميبردي از همان گل فروشي ميخريدي كه براي من هم در اين ٣ سال خريدي ؟! حرفهايي كه سر سفره عقد در گوشش گفتي از جنس همان حرفهايي بود كه در اين ٣ سال در گوشم زمزمه كردي ؟! راستي به او هم گفتي كه هميشه دوستش داري ؟!مردي كه سر قولش نماند مرد نيست ، پس حساب من با تو هيچ ! خانم نامداري عزيز، بانوي حجاب و اخلاق و عفاف و شكستن حرمت ها؛ من سر زندگي ام بودم كه تو آمدي من بودم و تو آمدي او ٢٢ شهريور ٩٤ از من جدا شد و تو ماه هاست كه از گل هاي رز سفيدت عكس ميگذاري و روزهاست كه آينه و شمعدان خانه ي مشترك جديدت را به نمايش گذاشته اي حساب تو و خانواده هايي كه از هم پاشيدي با خدا پ.ن: خدايا باز من ماندم و تو.»

لازم به ذکر است ،  آزاده نامداری هر سه شنبه تصویر دسته گلی را در صفحه اینستاگرام خود قرار میداد .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
182
9
اگر مردی از همسرش جدا شود درصوتی که همسرش باکره باشد می تواند شناسنامه اش را عوض کند که نام همسر قبل در شناسنامه نباشد درحالیکه اگر ادعای ازدواج این آقا درست باشد عکس نشان می دهد شناسنامه قدیمی و نام کسی هم قبلا در آن نوشته نشده پس اگر هم ازدواجی بوده ثبت رسمی نشده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
74
259
بيخود نبود آقاي حسني طلاقش داداين جورزنهابدردزندگي نميخورندچون براحتي حاضرمي شوندزندگي يك خانواده رامتلاشي كنند
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
20
240
ازدواج هالیوودی دراه کم کم بین هنرمندان رسم میشه .ازدواجهایی که هدف از انها فقط کسب شهرت بیشتره تا زندگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
13
106
عجب!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
18
279
خیلی خبر مهمی بود یا افرادش خیلی مهمند که با نشر اخبار این هوس بازیها که فلانی از فلانی طلاق گرفت وبا قلانی ازدواج کرد ورفت فلان جا بچه بدنیا اورد و..... دارید قباحت طلاق وهتک حرمت خانواده رو ازبین مبرید