کد خبر: ۱۰۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۰۵

گرد و غبار ،عامل واژگونی خودرو و کشته و زخمی شدن 6 مرد و زن در تفت


 فرمانده انتظامی شهرستان تفت گفت: شهروندان هنگام رانندگی در شرایط بد جوی نکات ایمنی را رعایت کرده و از تردد با سرعت زیاد، خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد بنابر اعلام پلیس، گرد و غبار در تفت 3 کشته و 3 مجروح بر جای گذاشت.

گرد و غبار شب گذشته در محور "دهشیر- کهدوییه" شهرستان تفت باعث برخورد خودرو ۴۰۵ با یک تپه خاک و واژگونی خودرو شد که این حادثه، سه کشته و سه مجروح بر جای گذاشت.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت استان یزد درباره این خبر گفت: در ساعت ۲۲ و ۵۰ دقیقه شب گذشته بر اثر برخورد یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ با یک تپه خاک، در محور "دهشیر" به "کهدوییه" و واژگونی خودرو، سه تن کشته و سه نفر مجروح شدند.

سرهنگ "احمد غلامزاده" افزود: در بررسی های ماموران پلیس، مشخص شد راننده این خودرو به علت سرعت زیاد و همچنین وجود گرد و غبار ناشی از شرایط بد جوی، در نزدیکی روستای کهدوییه با یک تپه خاک برخورد می کند.

غلامزاده ادامه داد: بعد از این برخورد، خودرو واژگون می شود که در این حادثه، راننده و دو سرنشین خودرو که زن بوده اند در دم فوت کرده و ۳ تن دیگر از سرنشینان خودرو مجروح و به مراکز درمانی، منتقل می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: شهروندان هنگام رانندگی در شرایط بد جوی نکات ایمنی را رعایت کرده و از تردد با سرعت زیاد، خودداری کنند.