کد خبر: ۱۰۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۱۶

چه تحولی در انتظار برنامه هفت است؟


اگر بناست هفت بی خاصیت تر از گذشته باشد پس دلیل دخالت مدیران شبکه سه و توقف برنامه چه بود؟ اگر بنا بر پیشرفت محسوس و ترقی نباشد دلیل این همه تغییر و تحول چیست؟
عصرایران- برنامه هفت که سال ها از شبکه سه سیما برای سینمای ایران و مخاطبانش تولید می شد پس از تغییرات در تیم تهیه و تولید قرار است طبق شنیده ها از جمعه 10 مهر ساعت 22:45 از شبکه سه روی آنتن برود.

البته هنوز اظهار نظر رسمی در این مورد صورت نگرفته است اما بهروز افخمی و تیم تولیدش در روزهای گذشته در حال تدارک بخش هایی برای پخش در قسمت اول این برنامه بوده اند.

نکته دیگر که محل بحث و مناقشه بوده است زنده نبودن و تولیدی بودن برنامه هفت است. این برنامه قراراست با تولید در طول هفته و به شکل ضبط شده روی آنتن برود. که شاید این نکته از جذابیت های برنامه کم کند. ضمن این که قرار بود در نشستی خبری بهروز افخمی و تیم تهیه برنامه هفت به سوالات و ابهامات پیرامون سری جدید این برنامه پاسخ دهند که آن نشست خبری هم به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد.

باید منتظر ماند و دید با پخش قسمت های نخست سری جدید برنامه هفت چه تحولی در انتظار این برنامه خواهد بود. آیا مخاطبان هفت شاهد افت کیفی مشهود این برنامه خواهند بود یا متولیان شبکه سه و تیم تولید مخاطبان را شگفت زده خواهند کرد؟ در حال حاضر که اخبار خوشی از این برنامه بدفرجام به گوش نمی رسد. اگر بنا باشد هفت بی خاصیت تر از گذشته باشد پس دلیل دخالت مدیران شبکه سه و توقف برنامه چه بود؟ تیم قبلی برنامه هفت به خوبی توانسته بود برنامه را به نظم درستی برساند و اگر بنا بر پیشرفت محسوس و ترقی نباشد دلیل این همه تغییر و تحول چیست؟