کد خبر: ۱۰۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۳۳

عراق: حضور نظامي روسيه در سوريه به نفع عراق است


نوری محمد افزود ورود روسیه در جنگ با تروریسم در سوریه به عراق در ادامه مبارزه با گروه داعش و نابودی این گروه کمک زیادی خواهد کرد .
سخنگوی رسمی وزارت دفاع عراق اعلام کرد ورود روسیه به جنگ با تروریسم در سوریه به سود عراق در ادامه مبارزه با گروه تکفیری - صهیونیستی داعش است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نصیر نوری محمد مشاور رسانه ای وزارت دفاع چهارشنبه شب به خبرگزاری اسپوتنیک گفت عملیات نظامی روسیه در سوریه خطوط امداد رسانی گروه تکفیری - صهیونیستی داعش بین عراق و سوریه را قطع خواهد کرد .

نوری محمد افزود ورود روسیه در جنگ با تروریسم در سوریه به عراق در ادامه مبارزه با گروه داعش و نابودی این گروه کمک زیادی خواهد کرد .

سخنگوی وزارت دفاع عراق تصریح کرد شمار زیادی از جنگجویان ،تسلیحات و تجهیزات نظامی هر روز از مناطق تحت کنترل تروریست های تکفیری در سوریه وارد خاک عراق می شود .

وی با اشاره به اینکه مرزهای عراق و سوریه برای تردد تروریست های باز است ، گفت حضور نظامی روسیه به قطع خطوط امداد رسانی گروه تکفیری داعش بین عراق و سوریه منجر خواهد شد .

نوری محمد تاکید کرد احتمال می رود مسئولیت بستن مرزهای عراق و سوریه برای جلوگیری از تردد آزادانه تروریست ها به جنگده های ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا واگذار شد چون نیروی هوایی عراق توان این کار را ندارد .
منبع: خبرگزاری صدا و سیما