کد خبر: ۱۰۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۷

راشاتودی: روسیه مرکز فرماندهی داعش را در حلب سوریه نابود کرد


 ایرنا نوشت: شبکه خبری روسی 'راشاتودی' گزارش داد: نیروی هوایی روسیه مرکز فرماندهی گروه تروریستی داعش را در شهر 'حلب' سوریه نابود کرد.

راشاتودی روز جمعه با انتشار این خبر به نقل از وزارت دفاع روسیه افزود : روز گذشته (پنجشنبه) جنگنده های سوخو-34روسیه مستقر در سوریه به یک مرکز آموزش و فرماندهی داعش حمله کردند.
'ایگور کوناشنکوف' Igor Konashenkov سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت:' این حمله یکی از چندین سورتی پروازهایی بود که روز گذشته (پنجشنبه) صورت گرفت.'
به گفته سخنگوی وزارت دفاع روسیه، جنگنده های این کشور در روز گذشته 18سورتی پرواز علیه مواضع گروه های تروریستی در سوریه انجام دادند.
روسیه از چهارشنبه هشتم مهرماه حملات هوایی خود علیه مواضع تروریست ها را در خاک سوریه آغاز کرده است.
حملات هوایی روسیه به مواضع تروریست ها در سوریه با نگرانی طرف های غربی و کشورهای عضو ائتلاف به اصطلاح ضد داعش به سرکردگی آمریکا روبرو شده است.
کشورهای ترکیه، آمریکا، عربستان، انگلیس، فرانسه و آلمان امروز (جمعه) با ابراز نگرانی از حملات روسیه در سوریه خواهان توقف این حملات شدند.
شبکه تلویزیونی سی.ان.ان نیز امروز گزارش داد ، حملات هوایی روسیه در خاک سوریه تنها متوجه گروه تروریستی داعش نیست بلکه تمامی گروه های شورشی و تروریستی که علیه دولت سوریه می جنگند را شامل می شود.
سی.ان.ان گزارش داد: این اقدام روسیه، سیاست ها و منافع آمریکا را در سوریه به چالش کشیده است.
این شبکه تلویزیونی گزارش داد که روسیه گفته است ، مسکو نیز همانند ائتلاف بین المللی گروه های تروریستی را در خاک سوریه هدف قرار می دهد.