کد خبر: ۱۰۵۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۴

هر روز چند نفر برای دریافت وام مسکن ثبت نام می کنند؟


صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن تا پایان روز هفتم مهر و طی ۹۳ روز کاری توانست سه هزار و ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منابع مردمی جذب کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدحسن مرادی مدیر طرح و برنامه بانک مسکن گفت: « درباره آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان صندوق پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن اظهار کرد: طی ۹۳ روز کاری تا پایان روز هفتم مهر، سه هزار و ۹۷۹ فقره حساب به مجموع ۴۸۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در صندوق پس‌انداز مسکن یکم شعب بانک مسکن شهرهای کمتر از ۲۰۰ هزار نفر سرمایه‌گذاری شده است. به این معنا که به طور میانگین در هر روز ۴۲ فقره حساب به میزان ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است».

مدیر طرح و برنامه بانک مسکن ادامه داد:« در شهر تهران نیز سه هزار و ۸۹۱ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم به میزان هزار و ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و به طور میانگین در هر روز ۳۹ فقره حساب به میزان ۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است».

این مقام ارشد بانک مسکن تأکید کرد: «در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر، هشت هزار و ۴۸۷ فقره حساب به مبلغ هزار و ۵۳۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شعب بانک مسکن به صندوق پس‌انداز مسکن یکم واریز شده است. به طور میانگین در هر روز در این شهرها ۹۸ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است».

به گفته مرادی «مجموع مبلغ سرمایه‌گذاری شده در حساب صندوق پس‌انداز مسکن یکم در این ۹۳ روز کاری، ۱۶ هزار و ۳۵۷ فقره حساب به مبلغ سه هزار و ۲۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است. به طور میانگین در هر روز ۱۷۹ فقره حساب پس‌انداز مسکن یکم بانک مسکن به مبلغ ۲۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شعب این بانک در سراسر کشور سپرده‌گذاری شد»