کد خبر: ۱۰۵۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۱۱۵

نماینده دلواپس در کنگره: ایرانی ها وقتی می گوید «مرگ بر آمریکا»، واقعا به اجرای آن معقتدند!

من در سال هزار و نهصد و هشتاد و دو در جمع نیروهای تفنگدار آمریکایی در بیروت پایتخت لبنان بودم. ما منتظر بودیم تا دستور تخلیه سفارت آمریکا و شهروندان و خانواده های آمریکایی را اجرا کنیم. من در اوت سال هزار و نهصد و هشتاد و دو به آمریکا بازگشتم زیرا دوره دو ساله خدمتم در آنجا پایان یافته بود. پس از آن در فرودگاه بیروت در لبنان مسئولیت برعهده گرفتم

عضو کنگره آمریکا تصریح کرد شعار مرگ بر آمریکا در ایران جدی است.

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، مایک کافمن عضو جمهوری خواه مجلس نمایندگان از منطقه برایتون در ایالت کلرادو در سخنانی در صحن علنی مجلس نمایندگان آمریکا درباره طرح تحریمهای جدید ایران گفت: «من در سال هزار و نهصد و هشتاد و دو در جمع نیروهای تفنگدار آمریکایی در بیروت پایتخت لبنان بودم. ما منتظر بودیم تا دستور تخلیه سفارت آمریکا و شهروندان و خانواده های آمریکایی را اجرا کنیم. من در اوت سال هزار و نهصد و هشتاد و دو به آمریکا بازگشتم زیرا دوره دو ساله خدمتم در آنجا پایان یافته بود. پس از آن در فرودگاه بیروت در لبنان مسئولیت برعهده گرفتم.»

وی افزود: «در بیست و سوم اکتبر سال هزار و نهصد و هشتاد و سه، بمبگذاران انتحاری با خودروهای حامل مواد منفجره به پادگاه تفنگداران آمریکایی نزدیک شدند. در این انفجار دویست و چهل و یک تفنگدار آمریکایی کشته شدند. چند نفر از دوستان من در آن انفجار کشته شدند. می خواهم به خانواده های آنها بگویم که امروز روز آنها برای اجرای عدالت است. ما همه شما را به خاطر داریم. خدا شما را بیامرزد. امروز روز اجرای عدالت برای این تفنگداران آمریکایی و خانواده هایشان است که فرزندانشان را در آن روز از دست دادند. بمب گذاران عضو حزب الله که مورد حمایت ایران است، این کار را انجام دادند. از همکارانم می خواهم کشته های این انفجار را فراموش نکنند. باید توجه داشت وقتی ایرانی ها می گویند مرگ بر آمریکا، منظور آنها واقعا همین است و به اجرای آن معتقدند.»