کد خبر: ۱۰۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۶۰

احتمال برگزاری صحن علنی فردا تا ساعت 10 صبح/ نمایندگان در مراسم تشییع جانباختگان منا شرکت می کنند

خانه ملت نوشت: سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اگر دستور کار صحن علنی فردا تا 10 صبح به پایان برسد تمامی نمایندگان در مراسم تشییع جانباختگان حادثه منا حاضر شوند.

عبدالرضا مصری با اشاره به نشست صحن علنی روز یکشنبه گفت: نشست علنی مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه 12 مهر ماه طبق روال همیشه برگزار خواهد شد.

نماینده مردم کرمانشاه با بیان اینکه فردا مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا برگزار می شود، ادامه داد: فردا از ساعت 10 صبح فردا مراسم تشییع این عزیزان از دانشگاه تهران برگزار می‌شود، هیات رئیسه مجلس تصمیم گرفته است که در صورتی که دستور کار صحن علنی تا 10 صبح به پایان برسد، کلیه نمایندگان مجلس نیز در این مراسم حاضر خواهند شد.

وی اظهار داشت: اما اگر دستور کار تا این ساعت به اتمام نرسد تنها تعدادی از وکلای مردم برای ادای احترام و حضور در مراسم به دانشگاه تهران خواهند رفت.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه چه تعداد از وکلای مردم در مراسم تشییع پیکر جانباختگان حادثه منا شرکت می کنند بستگی به تعداد حضور نمایندگان در صحن علنی دارند. قطعا تعدادی به مراسم خواهند رفت که صحن علنی رسمیت داشته باشد.

امروز صبح تعداد 104 پیکر مطهر جانباختگان حادثه منا با استقبال رسمی روسای قوای سه گانه، وارد کشور شدند. بر این اساس مقرر شده است که مراسم تشییع پیکر جان‌باختگان فاجعه منا از ساعت 10 صبح فردا از دانشگاه تهران برگزار شود.