کد خبر: ۱۰۵۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۲۵۱۵

بعیدی‌نژاد خطاب به رسایی: کمی استراحت بفرمایید

یک عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان خطاب به حمید رسایی گفت: حالا که بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یک کمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یک کمی هم دیگر نمایندگان صحبت کنند.

حمید بعیدی‌نژاد در صفحه اینستاگرامش با انتشار عکسی از حمید رسایی نماینده مجلس که در دستانش نوشته ای مبنی بر " من با برجام مخالفم" قرار داشت، نوشت: جناب آقای رسایی، چشم!چشم! به خدا آقای دکتر لاریجانی، همه نمایندگان محترم مجلس و بلکه همه ملت ایران والله، بالله میدانند که شما با برجام مخالف هستید، آخه اثبات این مخالفت شما که دیگه پلاکارد نمیخواست.

به خدا همه میدانیم که جنابعالی از همان ابتدا هم مخالف مذاکرات هسته‌ای بودید، همه می‌دانند که شما با همان تفاهم ژنو هم مخالف بودید. واقعا فکر نمی‌کنم کسی نداند که جنابعالی در این دو سال که تیم مذاکراتی در حال مذاکره بود چقدر وقت با ارزش نمایندگی خود را به مخالفت با تفاهم ژنو، اجرای تفاهم ژنو و مذاکرات وین اختصاص دادید. به خدا همه می‌دانند که در همین دوره بعداز پایان مذاکرات چقدر در سخنرانی‌های خودتان در تهران و یا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستید. همه والله در جریان این تلاشهای شما هستند. فکر نکنم یک نفر باشد که نداند شما با چه حساسیتی در گفت‌وگوهای کمیسیون برجام شرکت فرمودید و با چه جدیتی تلاش نمودید ضعفهای برجام را با آقای دکتر عراقچی به بحث بگذارید.

حتی یک نفر هم نیست که نداند حتی با پایان گرفتن بحثهای کمیسیون باز هم از تلاش نایستادید و با شرکت در سخنرانیها حتی در جمع متحصنین خواستید مسئولین را از خطرات بالقوه تفاهم هسته ای آگاه کنید. والله همه می‌دانند که شما با برجام مخالفید چون پذیرش برجام را به معنای باز شدن راه نفوذ دشمن می‌دانید.

به خدا همه اینها را می‌دانند. واقعا چه نیازی به بالا بردن پلاکارد در مجلس بود.

ولی خداییش جناب آقای رسایی بعد از این تلاشهای بسیار گسترده که به قدر کافی و وافی هم انجام شده است، خواهش می کنیم حالا که بحث برجام به صحن علنی آمده است شما یک کمی استراحت بفرمایید و فقط اجازه دهید یک کمی هم دیگر نمایندگان صحبت کنند. همین. مخلص شما هم هستیم و قصد خدای ناکرده هیچگونه جسارتی هم نبود! فقط یا عل