کد خبر: ۱۰۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۹۰

ساندی تایمزاز توطئه چینی شاهزادگان سعودی علیه محمدبن سلمان خبر داد


 وب سایت روزنامه ساندی تایمز، با انتشار خبری از توطئه شاهزادگان سعودی علیه وزیر دفاع و پسر پادشاه این کشور به دلیل بی کفایتی خبر داده است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از وب سایت روزنامه ساندي تايمز که روزهای شنبه منتشر می شود و بالغ بر یک میلیون نسخه تیراژ دارد در مطلبی با تیتر« توطئه شاهزادگان سعودي عليه جانشين وليعهد عربستان» نوشت عمده رقبا و اقوام او در خاندان سعودی او را جوانی بی عقل می دانند.

ساندی تایمز با اشاره به تشدید اختلافات داخلی در خاندان آل سعود نوشت: محمد بن سلمان جانشین ولیعهد، وزیر دفاع و پسر نورچشمی پادشاه عربستان به هدفی برای توطئه در داخل خاندان سلطنتی سعودی تبدیل شده است. شاهزادگان مخالف محمد بن سمان او را به ماجراجویی در سیاست خارجی متهم می کنند.

 این روزنامه انگلیسی افزود: محمد بن سلمان از نظر شخصیت های بلندپایه در خاندان آل سعود عیب های شخصیتی بزرگی دارد و شایستگی برعهده گرفتن سمت های مهم را ندارد. شاهزادگان سعودی محمد بن سلمان را به علت حمله هوایی به مردم بی دفاع یمن، به بی عقلی و غرور جوانی متهم می کنند.

این نشریه انگلیسی که خواهر روزنامه تایمز لندن نیز نامیده می شود به این مسئله اشاره کرد که عربستان در حالی فرماندهی عملیات نظامی در یمن را برعهده گرفته است که کاهش بهای نفت سعودیها را وادار کرد 73 میلیارد دلار از ذخایر ارزی خود برای جبران کسری بودجه برداشت کنند.