کد خبر: ۱۰۵۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۴

عملکرد عباس آخوندی از نگاه یک انبوه ساز/استراتژیستی که طرح هایش توسعه پایدار به همراه دارد


- آقای آخوندی در حوزه مسکن هم طرح های پسندیده ای دارد اما به دلیل اینکه نتیجه این طرح ها در بلند مدت مشخص می شود، نتیجه اقدامات او در حوزه مسکن دیده نمی شود،چون زمان بازدهی این طرح ها بلند مدت است.

یک عضو انجمن سراسری انبوه سازان می گوید: استراتژی آقای آخوندی در حوزه راه و شهرسازی قابل قبول و اطمینان بخش است.

ایرج رهبر در گفت وگو با خبرآنلاین؛ با بیان اینکه عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی پیش از آنکه به عنوان وزیرراه و شهرسازی انتخاب شود یک استراتژیست بوده، اظهار داشت:ایشان برنامه های کارشناسی شده و استراتژی قابل قبول و محکمی را برای حوزه راه و شهرسازی دارد و علاقه مند بوده که ابتدا بر روی بخش های کارشناسی کار کند،به همین دلیل نتیجه اقداماتی که او طی این مدت انجام داده در آینده مشخص می شود.

وی افزود: آقای آخوندی در حوزه مسکن هم طرح های پسندیده ای دارد اما به دلیل اینکه نتیجه این طرح ها در بلند مدت مشخص می شود، نتیجه اقدامات او در حوزه مسکن دیده نمی شود،چون زمان بازدهی این طرح ها بلند مدت است.

رییس سابق انجمن انبوه سازان با اشاره به اینکه وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در طول دو سال گذشته وقت بیشتری بر توسعه زیرساخت های حمل و نقل گذاشته،خاطرنشان کرد:طرح ها و اقدامات آقای آخوندی در حوزه زیرساخت های ارتباطی حوزه حمل و نقل و احداث کریدورهای شمال و جنوب در بلند مدت موجب توسعه پایدار و اساسی در اقتصاد کشور می شود.

وی تصریح کرد:از آنجا که مسکن مقوله ای اجتماعی است که مستقیم با مردم در ارتباط است و مردم می خواهند سریعتر نتیجه اقدامات دولت را ببیند،شاید بهتر باشد که ایشان بر روی طرح هایی کار کنند که سریعتر به نتیجه می رسد.

به گفته وی نتیجه اقدامات او در حوزه مسکن و شهرسازی نیز قابل کتمان نیست و به خصوص در آینده و شاید بعد از دوران وزارت ایشان مشخص خواهد شد.