کد خبر: ۱۰۵۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۸۵

توضیح وزیر راه و شهرسازی نمایندگان را قانع می کند


 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح وزیر راه و شهرسازی گفت: معتقدم که توضیحات عباس آخوندی در مجلس در خصوص عملکرد این وزارتخانه می تواند نمایندگان را قانع کند.


شهباز حسن پوربیگلری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اعلام وصول طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی از سوی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، افزود: وزارت راه و شهرسازی تاکنون در جهت توسعه بخش های مختلف حمل ونقل در کشور اقدامات خوبی انجام داده، ضمن آنکه بسیاری از اجرای طرح ها در این وزارتخانه از پشتوانه علمی و کارشناسی مطلوبی برخوردار بوده است.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس یادآور شد: استیضاح حق نمایندگان مجلس است تا که اگر ابهاماتی در خصوص عملکرد دستگاه های اجرایی و وزارتخانه ها وجود داشته باشند از وزیر مربوطه سوال کنند و بنده فکر می کنم که پاسخ وزیر راه نمایندگان را قانع خواهد کرد.
وی با بیان اینکه با توجه به عملکرد، مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس بودم، اظهار داشت: طی 2 سال گذشته طرح های خوبی در وزارت راه و شهرسازی به مورد اجرا گذاشته شده است.
حسن پور گفت: در این مساله باید طوری وانمود شود که تعدادی از نمایندگان مجلس سوالاتی از وزیر راه وشهرسازی دارند که با توضیح وی این نمایندگان قانع خواهند شد تا ما همچنان از خدمات آخوندی در دولت یازدهم بهره مند شویم.
حسن پور با بیان اینکه یکی از سوالات نمایندگان مربوط به عدم اعمال تخفیف بلیت جانبازان و ایثارگران است، افزود: تخفیف بلیت پروازهای هوایی برای جانبازان و ایثارگران مربوط به شرکت های هوایی است که تنها با ارایه راهکارهای مناسب می توان آن را عملی کرد.