کد خبر: ۱۰۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۸۷

نماینده مجلس: ظریف در رفتارهای دیپلماتیک خطوط قرمز را رعایت کرده است


 نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه در رفتارهای دیپلماتیک خطوط قرمز را رعایت کرده و حمله به او منطقی نیست.


محمد جواد کولیوند روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به مباحث مطرح شده درباره دست دادن وزیر امور خارجه با رییس جمهوری آمریکا، گفت: وزیر امور خارجه دراین اقدام خط قرمزها را رعایت کرده و حمله به او به دلیل این اقدام، منطقی نیست.
کولیوند در خصوص هجمه های اخیر به وزیر امورخارجه کشور اظهار کرد: باید دراین بحث مهم بین المللی سعه صدر داشت و وزیری که وظایفش را انجام می دهد، نباید مورد هجمه قرار داد.
نماینده کرج همچنین خاطرنشان کرد: اگر نقطه ضعفی وجود دارد باید با رفتاری آرام آن را مطرح و از رفتارهای نامناسب خودداری کرد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه باید تمام ابعاد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اعم از سیاسی و بین المللی را در نظرگرفت، گفت:
برجام توافقی بین المللی بر سر برنامه هسته ای ایران است که میان ایران و کشورهای گروه 1+5 (آمریکا، روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان) در شهر وین صورت گرفته است.
کولیوند ادامه داد: باتوجه به اینکه یکی از بحث های اصلی کشور امروز اقتصاد و اشتغال است، باید دراین توافق این ابعاد هم مورد توجه قرار گیرد.
نماینده مردم کرج با اشاره به اینکه باید در این خصوص نقدهای منصفانه صورت گیرد، گفت: نباید از نکات مثبت برجام غافل شد.