کد خبر: ۱۰۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۵۴

اختلاف در جبهه اصلاحات صحت ندارد/یکشنبه آینده جلسه شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان

 سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با تکذیب اختلاف در شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی گفت: به دلیل تاکید رییس دولت اصلاحات، این جلسه با حضور کمیته مشورتی و دعوت از برخی گروه های دیگر یکشنبه آینده تشکیل خواهد شد .

علی محمد غریبانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: جلسه روز گذشته شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان با توصیه رییس دولت اصلاحات مبنی بر حضور برخی افراد و همراهی آنان با کمیته مشورتی ابتدا به سه شنبه این هفته و در نهایت به یکشنبه آینده موکول شد .
وی با رد وجود اختلاف در شورای سیاست گذاری، ادامه داد: وجود اختلاف به هیچ وجه صحت ندارد. انسجام و همدلی بیش از پیش در شورای هماهنگی اصلاحات وجود داشته و دارد و قرار است شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی از هر لحاظ این انسجام را تضمین و مکانیزم های آن را طراحی کند.
سخنگوی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با بیان این که جلسات شورای هماهنگی هر هفته تشکیل می شود، گفت: متاسفانه برخی افراد که مشخص نیست از کجا سرچشمه می گیرند در این مدت فضاسازی هایی علیه این شورا به راه انداخته اند.
غریبانی ادامه داد: چند وقت پیش نیز مطلبی در زمینه انحلال کمیته انتخابات اصلاح طلبان عنوان شده بود که به شدت تکذیب شد .
وی افزود: دروغ پردازی های از سوی برخی افراد فرصت طلب است تا با جو سازی ها، انسجام،اتحاد وهمدلی میان افراد انقلابی را از بین ببرند و اختلاف ایجاد کنند اما مردم هوشیار هستند و درست و غلط را از یکدیگر تشخیص می دهند .
به گزارش ایرنا، شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای حضور موثر در انتخابات پیش رو، شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان را به تصویب رساند تا اعضای آن متشکل از 21 عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات، 11 عضو کمیته شورای مشورتی و چند نفر از دبیران کل احزاب جدید التاسیس در کنار هم راهبردهای این جبهه برای انتخابات را بررسی کنند.