کد خبر: ۱۰۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۷۰

سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو برگزار می شود

 مشاور وزیر و رئیس شورای راهبری سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو اعلام کرد : هشتم و نهم آذرماه ، سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو با موضوع «رقابت پذیری و همکاری های بین المللی برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و ایجاد تحول در صنعت خودرو» برگزار می شود.     

 به گزارش ایکوپرس به نقل از شاتا،‌ دکتر علی محمد گودرزی گفت: عمده‌ترین اهداف در نظر گرفته شده برای این همایش بین‌المللی که به مدت دو روز در قالب سخنرانی کارشناسان بین‌المللی و پنل‌های تخصصی در تهران برپا می‌شود؛ رقابت‌پذیری در ساخت داخل و زنجیره تامین، طراحی و مهندسی، هزینه بهره‌وری تولید و مسئولیت اجتماعی بنگاه‌ها با تاکید بر حوزه‌های زیست محیطی است.

مشاور وزیر صنعت،معدن وتجارت افزود: همکاری‌های بین‌المللی در زمینه بازارهای منطقه‌ای، فرصت‌های سرمایه‌گذاری در زنجیره تأمین، مدل‌های همکاری و انتظارات سرمایه‌گذاران از دیگر محورهای برگزاری این همایش به شمار می آیند.

رئیس شورای راهبری سومین همایش بین‌المللی صنعت خودرو افزود : در این همایش همچنین به موضوعاتی همچون روندهای آتی صنعت خودرو در حوزه های تکنولوژی‌های جدید، انرژی و محیط زیست، ایمنی، خدمات و به ویژه خدمات پس از فروش می توان اشاره کرد که قرار است در این مراسم به آن ها پرداخته شوند.

دکتر گودرزی گفت: این همایش با مشارکت و همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، انجمن خودروسازان، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، انجمن خدمات پس از فروش، گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا برگزار می شود.