کد خبر: ۱۰۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۴۳

احمدی: با همین تیم هم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم



دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان با اشاره به خداحافظی محرم نویدکیا از این تیم گفت: تا زمانی که با او صحبت نکنم، نمی‌توانم اظهارنظر خاصی داشته باشم.

به گزارش شفقنا ورزشی، رحمان احمدی در خصوص خداحافظی کاپیتان باسابقه سپاهان از این تیم گفت: هنوز با محرم صحبت نکرده‌ام و تا زمانی که این کار را انجام ندهم، نمی‌توانم اظهارنظر خاصی داشته باشم، پس باید بگویم که در مورد خداحافظی او حرفی ندارم. این را هم باید بگویم که نویدکیا بازیکن بزرگ و تأثیرگذاری برای سپاهان بوده است.

وی در ادامه در خصوص غیبت نویدکیا، جدایی حاج‌صفی و مشکلاتی که برای پادوانی و پریرا به‌وجود آمده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای لیگ پریرا و پادوانی را در اختیار نداشتیم، ولی هنوز باشگاه امیدواری‌اش را برای حل این مشکل از دست نداده است. حاج‌صفی هم که جدا شده و ما دیگر نباید این موضوع را بهانه کنیم. ما باید با همین داشته‌ها کارمان را ادامه بدهیم.

دروازه‌بان سپاهان گفت: من فکر می‌کنم با همین تیم هم می‌توانیم مدعی قهرمانی باشیم و الان جزو تیم‌های بالانشین هستیم. در بدترین حالت پادوانی و پریرا هم در نیم فصل می‌توانند به تیم ما اضافه شوند. ما می‌توانیم نتایج خوبی در ادامه لیگ بگیریم.

بر اساس گزارش تسنیم، احمدی که در سپاهان فعلا ذخیره شهاب گردان است، درمورد آینده خودش در این تیم عنوان کرد: من مشکل خاصی ندارم و خیلی خوب تمرین می‌کنم، اما این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند. من، شهاب و بقیه بازیکنان فقط به موفقیت تیم فکر می‌کنیم. در ضمن معتقدم در آینده اتفاقات خوبی برای من رقم خواهد خورد.