کد خبر: ۱۰۵۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۷۳

ترکیب پرسپولیس بدون کاپیتان چگونه خواهد بود؟


 یک هفته ای از درگذشت کاپیتان هادی نوروزی می گذرد و سوالی که این روزها ذهن هواداران پرسپولیس را مشغول کرده ترکیب این تیم بدون نوروزی است.

زاوش محمدی-خبرآنلاین؛ هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس دیگر در ترکیب پرسپولیس نیست.این بار نبودنش چند هفته یا چند بازی نیست،او برای همیشه نخواهد بود. نوروزی چند بازی آخر پرسپولیس را به علت مصدومیت از دست داده بود اما همواره در ترکیب پرسپولیس موثر بود. او که هشت سال گذشته به عنوان مهاجم به پرسپولیس آمده بود در سال های اخیر به گوش راست تبدیل شده بود که با سانتر و فرارهای خوبش توانست پاس گل به مهاجمان هدف پرسپولیس بدهد.نوروزی در دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل استقلال سه پاس گل داد که یکی از عاملان پیروزی پرسپولیس بود. نوروزی که در این فصل سانترهای بی نقصی ارسال می کرد به آپاچی و آقای پاس گل معروف شده بود. او می گفت سانتر ها را از مهدوی کیا یادگرفته است.
حالا این روزها سوالی که ذهن هواداران پرسپولیس را مشغول کرده این است که جایگزین او در ترکیب پرسپولیس چه کسی خواهد بود. نوروزی در بازی دوم پرسپولیس در لیگ پانزدهم مقابل استقلال خوزستان از بازی اخراج شد و جای او در بازی بعدی مقابل سپاهان به فرشاد احمدزاده رسید.با نبود نوروزی جای او در سمت راست پرسپولیس خالی است و باید دید چه تغییری در ترکیب این تیم صورت خواهد گرفت.پرسپولیس که امسال در سمت راست ترافیک بازیکن دارد از نبود بازیکن تخصصی رنج نخواهد برد اما بعید به نظر می رسد فرشاد احمدزاده و میلاد کمندانی جوان بتوانند جای او را پر کنند.حتی این احتمال وجود دارد که برانکو امید عالیشاه را در سمت راست به کار گیرد و محسن مسلمان را در سمت چپ قرار دهد.حال باید دید برانکو چه برنامه ای در نبود کاپیتان تیمش خواهد داشت.