کد خبر: ۱۰۵۹۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۵۷۸

روسيه 9 «مرکز تروريست ها» را در سوريه بمباران کرد



وزارت دفاع روسيه روز دوشنبه اعلام کرد در نخستين مرحله از اجراي برنامه جديد بمباران مواضع تروريست ها در سوريه، 9 مرکز عملياتي، پشتيباني و فرماندهي تروريست ها هدف قرار گرفت و به طور کامل نابود شد.

ژنراي «ايگور کوناشنکوف» سخنگوي وزارت دفاع روسيه با اعلام اين مطلب، افزود:' در جريان 25 سورتي پرواز مرکز ارتباطاتي داعش در استان حمص و مقر فرماندهي داعش در استان حما نابود شد.'

وي افزود: ' مرکز تجسس الکترونيکي اين گروه تروريستي در حما و همچنين تل البيضا در حمص و واحد فرماندهي يک گروه تروريستي متحد داعش نزديک لاذقيه از جمله اهداف بمباران شده توسط بمب افکن هاي سوخو بود.'

بمباران دو انبار مهمات در تل البيضا، پايگاه آموزشي تروريست ها و مرکز آتشباري تروريست ها در جسر الشغور با انبار مهمات آن و همچنين 30 دستگاه تانک و خودروي نظامي مستقر در استان ادلب هدف بمب هاي ليزري هدايت شونده قرار گرفت و تخريب صدردصدي آنها ثبت شد.

روسيه امروز همچنين اعلام کرد، با توجه به تاثيرات آشکار بمباران ها بر توان گروه هاي تروريستي بويژه داعش، از امروز عمليات جلوگيري از تجديد قوا اجرا خواهد شد.

عمليات شناسايي اهداف تروريستي براي قرار گرفتن در فهرست بمباران هاي جديد با استفاده از داده هاي ماهواره اي و اطلاعات ارتش سوريه انجام خواهد گرفت.

روسيه سه شنبه گذشته با درخواست دولت سوريه و اخذ موافقت پارلماني، بمباران مراکز و مواضع تروريست ها در اين کشور را آغاز و اعلام کرد که تمامي گروه هاي تروريستي بويژه داعش هدف قرار خواهد گرفت و اين حمله ها تا رسيدن به نتيجه مورد نظر ادامه خواهد يافت.
منبع: ایرنا