کد خبر: ۱۰۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۳۲۶۶

برخوردبا طرح عجیب همدردی با بازماندگان فاجعه منا

قائم مقام شهرداری منطقه 2 تهران با اشاره به اجرای یک طرح عجیب برای همدردی با خانواده بازماندگان فاجعه منا که در قالب نمایشگاهی از سوی یک موسسه خیریه در بوستان نهج البلاغه برگزار شد گفت: نیروهای شهرداری منطقه بلافاصله پس از اطلاع از موضوع ، نسبت به جمع آوری نمایشگاه در محل اقدام کردند.

علی درویش پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به برپایی غرفه یک موسسه خیریه در بوستان نهج البلاغه افزود: مدیران و متولیان برپایی غرفه نمایشگاهی این موسسه با توجه به وقوع فاجعه منا دچار احساسات شده و در اقدامی به منظور همدردی با بازماندگان این فاجعه، تعداد زیادی جسد کفن پوش(نمادین) را در محوطه بوستان و در حاشیه غرفه خود به نمایش می گذارند.

وی با اشاره به اینکه این اقدام موجب گلایه و اعتراض بسیاری از شهروندان شده بود، اظهار کرد: شهرداری منطقه 2 بلافاصله پس از اطلاع از این موضوع با این اقدام خودسرانه موسسه خیریه برخورد کرده است.

روز گذشته یک موسسه خیریه با هدف ابراز همدردی با خانواده جانباختگان فاجعه منا، حدود 100 جنازه کفن پوش را به صورت نمادین در بوستان نهج البلاغه روی زمین قرار داد که این اقدام موجب حیرت و اعتراض بسیاری از شهروندان و رهگذران در محوطه این بوستان شد.