کد خبر: ۱۰۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۴۹۱

تداوم دعواهای «مایلی‌کهن - دایی» وار کروش و مانوئل ژوزه


 تیم الاهلی مصر شرایط خوبی ندارد و به دنبال یک مربی سطح بالا برای نیمکت محبوب‌ترین تیم مصر می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رسانه‌های مصری صبح امروز خبر از این دادند که کارلوس کروش؛ گزینه برتر مسئولان الاهلی برای تصاحب نیمکت الاهلی مصر است.

فتحی مبروک به هیچ وجه نتوانست توقعات هواداران را برآورده کند و حالا از کار برکنار شده است. جدی‌ترین گزینه‌ها برای جایگزینی او کارلوس کروش و مانوئل ژوزه هستند. دو مربی‌ای که رابطه‌شان کارد و پنیر است و به نوعی علی دایی و مایلی کهن فوتبال پرتغال هستند.

در صورتی که کروش انتخاب بشود مسئولان الاهلی باید هزینه‌های زیادی را متحمل شوند تا این مربی را به مصر بیاورند. مانوئل ژوزه بارها و بارها با الاهلی پپش از این قهرمان مصر شده و محبوب‌ترین چهره نزد هواداران تیم آفریقایی است. انتخاب کروش می‌تواند واکنش شدید دیگر مربی پرتغالی را در پی داشته باشد. در سالی که تعداد زیادی از هواداران الاهلی به گلوله بسته شدند، مانوئل ژوزه مربی این تیم بود.

ژوزه یکی از مربیان پرافتخار فوتبال پرتغال است و مکتبش به نوعی مکتب مربیان سنتی است، در حالی که کروش از مربیان مدرن فوتبال اروپا است و افتخاراتی در سطح ملی و باشگاهی دارد. اولین بار تونی اولیویرا بود که دعوای دایی و مایلی کهن را به جنگ بین ژوزه و کروش تشبیه کرد.

در هر صورت بعید است کروش در این شرایط تیم ملی را رها کند، اما اختلافات و مسائلی که کمیته اخلاق پیش آورده می‌تواند باعث شود کروش قید حضور در جام جهانی 2018 را بزند.