کد خبر: ۱۰۶۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۸۸

کی روش: عمان 14 سال است حریف ایران نمی شود

 
تیم ملی فردا ساعت 18 به مصاف عمان می رود. کی روش از هر نظر برای کسب سه امتیاز این دیدار لحظه شماری می کند. او در نشست خبری پیش از دیدار ایران برابر عمان به برخی سوالات مطرح شده پاسخ داد

سرمربی تیم ملی در مورد رویارویی با عمان گفت: مطمئنا بازی تیم صدر جدول با تیم دوم گروه بازی مهمی برای هر دو تیم است. نگرش ما این است که بازی خوبی را ارائه کنیم تا با تمام قوا به دور بعد راه یابیم. مطمئنا بازی پرفشار و محکمی برای شاهد خواهیم بود. تلاش می کنیم در بازی فردا صعودمان را مقابل تیمی که بازیکنان و مربی خوبی دارد، صعودمان را قطعی کنیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که شما به غیر از اینکه به لحاظ فنی مربی بزرگی هستید، تخصص زیادی بر مسائل روحی روانی دارید، چگونه توانستید بازیکنان را بعد از شنیدن خبر ناگوار سکته هادی نوروزی آماده این بازی کنید، گفت: از صمیم قلبم از طرف خودم و اعضای تیم از به خانواده نوروزی و جامعه فوتبال تسلیت می گویم. از شنیدن این خبر بسیار ناراحت شدیم. او نه تنها بازیکن خوبی بود بلکه مرد بزرگی بود.

کی روش: عمان 14 سال است حریف ایران نمی شود

کی روش درباره شکست سه بر یک ایران برابر عمان در آخرین رویارویی دو تیم و در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه آن بازی بر روی شما فشار روحی ایجاد نمی کند، گفت: نه تنها در بازی قبل بلکه ایران در 14 سال قبل نتوانسته نتیجه مثبتی برابر عمان در این کشور کسب کند. می دانیم آنها تیم خوب و بازیکنان خوبی دارد و مربی دارند که 4 سال است در این تیم کار می کند. از آن بازی درسهای زیادی گرفتیم و تلاش کردیم متفاوت عمل کنیم. در چند ماه گذشته شخصا بازیهای این تیم را زیر نظر گرفته ام. 14 بازی این تیم را دیده ایم. تلاش می کنیم تیم متفاوت و بدون غروری را در بازی فردا داشته باشیم. وقتی بازیکنانی چون مبارک، فارسی، الخلیل که در این بازی جایگزین عبدالعزیزمی شود، دارند نمی توانیم این تیم را دست کم بگیریم و باید با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.

او در پایان در پاسخ به این سوال که با توجه به اردوی ایران در دوبی و شرایط آب و هوایی مسقط فکر می کنید که ایران باید فردا با حریف و تماشاگرانش بجنگد یا با شرایط آب و هوا گفت: اول باید بگویم که ما به اینجا نیامده ایم که با تیمی بجنگیم بلکه آمده این تا با این تیم رقابت کنیم. شرایط جوی فردا برای هر دو تیم یکسان است. ما به دوبی رفتیم تا شرایط بهتری پیدا کنیم. وقتی فردا بازی شروع می شود باید به همه چیز عادت کرده باشیم. این یکی از درسهایی بود که از بازی قبلی برابر عمان گرفتیم و به همین خاطر در اردوی دوبی حاضر شدیم.