کد خبر: ۱۰۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۳۹

تظاهرات بامدادی معترضان لبنانی، نخست وزیر را بیدار کرد



معترضان لبنانی ساعت پنج بامداد امروز با برگزاری تظاهراتی در نزدیکی مقر اقامت نخست وزیر،‌ وی را از خواب بیدار کردند.
خبرگزاری فارس: تظاهرات بامدادی معترضان لبنانی، نخست وزیر را بیدار کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معترضان لبنانی و هواداران کمپین «بویتان درآمد» با برگزاری تظاهراتی، در مقابل منزل «تمام سلام» توقف کرده و شعار سر دادند.

به گزارش وبگاه خبری روزنامه «النهار» معترضان لبنانی با سر دادن شعارهایی تمام سلام را به بیداری و عمل به وظایف خود به عنوان نخست وزیر فراخواندند.

این گزارش حاکی است که معترضان لبنانی از نخست وزیر کشورشان خواستند شورای وزیران را به برگزاری جلسه فوق العاده برای حل بحران انباشت زباله دعوت کند.

تظاهرات کنندگان لبنانی با پوشیدن لباس‌‌های سفید، در اقدامی نمادین در اعتراض به بلند شدن بوی زباله‌ها، دهان و بینی خود را با ماسک پوشاندند.

معترضان لبنانی در مقابل منزل تمام سلام نخست وزیر کشورشان شعار «سلام بیدار شو این ملت خواب ندارد» سر دادند.

گزارش‌های دریافتی از بیدار شدن تمام سلام به هنگام شنیدن صدای معترضان در مقابل مقر اقامتش در بیروت حکایت دارند.

برخی دیگر از معترضان لبنانی همانند روز گذشته، همزمان با آغاز جلسات گفت‌وگوی ملی در مقر پارلمان دست به تجمع زده و در مقابل کاخ «دادگستری» تحصن کردند.

اولین جلسه دومین روز گفت‌وگوهای سیاسی فشرده که از روز گذشته آغاز شده بود، ظهر امروز در مقر پارلمان از سر گرفته شد. این جلسات قرار تا فردا ادامه پیدا کنند.

رؤسای فراکسیون‌های پارلمانی و نخست وزیر لبنان روز گذشته به دعوت «نبیه بری» رئیس پارلمان در سه جلسه ظهر، عصر و شب برای حل بحران‌های جاری در کشورشان به رایزنی پرداختند.