کد خبر: ۱۰۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۵۷

مرگ هادی نوروزی باعث آشتی کریمی و دایی می شود؟


 تیم یاران هادی و تیم هنرمندان هفته آینده به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛دوشنبه هفته آینده تیمی با هدایت علی پروین، علی دایی و احمدرضا عابدزاده با نام "یاران هادی" به مصاف تیم هنرمندان خواهد رفت تا یاد و خاطره کاپیتان فقید سرخپوشان زنده نگه داشته شود.برای تیم یاران هادی قرار است: مهدی رحمتی، کریم باقری، علی کریمی، محسن خلیلی، محسن بنگر، سپهر حیدری، رضا نورمحمدی، جواد کاظمیان، محسن مسلمان، مهرداد اولادی، محمد پروین، میثاق معمارزاده، مهدی واعظی، مهرداد کفشگری، محمد عباس زاده، میثم بائو، محمد منصوری، ابراهیم شکوری، علیرضا نورمحمد، مهدی شیری و حمید علی عسگری به میدان بروند.

نکته جالب این بازی حضور علی کریمی در تیم علی دایی است.این دو اسطوره باشگاه پرسپولیس که چند سالی است با هم رابطه خوبی ندارند قرار است برای بزرگذاشت هادی نوروزی در یک تیم قرار بگیرند. درگذشت هادی نوروزی توانست روزنامه ها و هواداران پرسپولیس و استقلال را با هم متحد کند و حال باید دید درگذشت هادی نوروزی باعث می شود تا این دو اسطوره باشگاه پرسپولیس کدورت ها را کنار بگذارند؟

این دیدار روز دوشنبه هفته آینده و از ساعت 16:30 دقیقه در استادیوم دستگردی برگزار خواهد شد و بلیط فروشی نیز صورت نخواهد گرفت.

در این دیدار قرار است تمام بازیکنان تیم یاران هادی با شماره 24 به میدان بروند.

پیش از این در بازی ستارگان ایران و ستارگان جهان هم علی دایی و علی کریمی عضو تیم ستارگان ایران بودند اما در نهایت علی دایی از حضور در این تیم انصراف داد و فقط کریمی در این مسابقه خیریه شرکت کرد