کد خبر: ۱۰۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۷
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۲۰۵

سرقت از اتومبیل هافبک پرسپولیس



اتومبیل هافبک تیم فوتبال پرسپولیس مورد دستبرد و سرقت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد کفشگری بازیکن پرسپولیس که ۱۲ سال دوست صمیمی هادی نوروزی بوده است، بعد از درگذشت کاپیتان پرسپولیس حال و روز خوبی ندارد و به گفته خودش حواسش سر جایش نیست تا جایی که با بی دقتی، راه را برای سرقت از اتومبیلش برای دزدها باز گذاشته است.

کفشگری در اینباره می‌گوید: دیشب (سه شنبه شب) به قدری حواسم پرت بود که یادم رفت ماشین را به پارکینگ ببرم. حتی شیشه ماشین را هم بالا نداده بودم. توی حال خودم نبودم. صبح که سراغ ماشین رفتم تا سر تمرین بیایم، دیدم آقای دزد محترم هر چه داشتم و نداشتم و مدارک را برده است. الان هم به کلانتری بهار شمالی آمده‌ام تا پیگیر کارم بشوم.

هافبک پرسپولیس که هنوز نتوانسته با مرگ هادی نوروزی کنار بیاید، ادامه می‌دهد: چند روز پیش هم وقتی شمال بودم، گفتم به سالن وزنه بروم تا خیلی از تمرین عقب نمانم. وقتی برگشتم دیدم ماشین را روشن گذاشته و رفته‌ام. شانس آوردم دزد ماشین را نبرد. این اتفاق برای من شوک خیلی بدی بود. بعد از این همه سال خاطره، آن هم با اخلاقی که هادی داشت، ناگهان آنطور خبر درگذشت او را شنیدم. شوک خیلی بدی بود و می‌توانم بگویم بدترین روز زندگی من رقم خورد.