کد خبر: ۱۰۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۸۹۸

یک نماینده مجلس: مانع تراشی جریان خاص تندرو علیه برجام پایان ندارد


کمال الدین پیرموذن با اشاره به اینکه برخی گزارش ها خارج از مجلس تنظیم می شود، گفت: مانع تراشی ها و بهانه جویی های جریان خاص تندرو بر علیه برجام و دولت و دام گستریهای آنان پایانی ندارد.
 نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین با اشاره به اینکه نمایندگان ملت بجد بایستی نگاه خود به برجام را براساس فراجناحی و منافع ملی تغییر داده، گفت: نمایندگان باید یکشنبه هفته آتی در جهت تصویب طرح ذیربط آن و اجرایی کردن برجام اهتمام مجدانه بعمل آورند.

وی گفت: اگر قلب ما برای اسلام و ایران می تپد و آرزوی تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و تحقق حماسه اقتصادی داریم و از آثار و چهره کریه فقردر جامعه ناراحت و در فکر ملت و خیل جمعیت بیکاران جوان هموطن هستیم باید همگی درتصویب طرح برجام یاردولت وملت باشیم.

کمال الدین پیرموذن با اشاره به اینکه حرکات افراطی برخی گروهها در مجلس جفا به ملت است گفت: اینکه نمایندگان وابسته به جبهه پایداری اشعارمی دارند، ابستراکسیون خواهیم کرد.

این عضو فعال مجلس بااشاره به قرائت گزارش کمسیون ویژه برجام گفت: سخنگوی کمسیون ویژه برجام که یارجلیلی است و از حالا حتی تعداد اوراق گزارش سیاه کمسیون برجام را هم اعلام می دارد که بی تردید از پیش تنظیم شده و خارج از مجلس است.

وی گفت: مانع تراشی ها و بهانه جویی های جریان خاص تندرو برعلیه برجام و دولت و دام گستریهای آنان پایانی ندارد.

پیرموذن با اشاره به اینکه امیدوارم بلطف حق هفته آتی برجام درمجلس به فرجام رسد ، گفت: وکلای ملت نیک می دانند هر قدر تحریم وتشدید آن استمرار یابد و برجام اجرایی نشود خسران وضررفراوانی بمنافع ملک وملت می رسد.
منبع: خبرآنلاین