کد خبر: ۱۰۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۷۵۱

محسن مسلمان: گل زدم اما هنوز در شوک هستم


 - پرسپولیس تهران در دیداری دوستانه برابر پاراگ به برتری 3 بر صفر رسید. یکی از گل‌های سرخپوشان در این بازی تدارکاتی را محسن مسلمان به ثمر رساند. هافبک چپ‌پایی که بسیار آماده نشان داد و رضایت کادر فنی را جلب کرد.

پس از اتمام اين ديدار دقايقي با محسن مسلمان گپ زديم.

بازي با پاراگ چطور بود؟
بازي نسبتاً سختي بود!

شوخي مي‌كني يا جدي مي‌گويي؟ بازي با پاراگ سخت بود؟!
نه اشتباه نكنيد! منظور من بحث فني نبود. بعد از فوت خدابيامرز هادي نوروزي، هيچ‌كدام دل و دماغي نداريم. بازي بدون كاپيتان خيلي سخت است.

به هر حال بايد با اين شرايط كنار بياييد ديگر!
متأسفانه همين‌طور است. كاري نمي‌شود كرد و نمي‌توان اين حادثه تلخ را فراموش كرد و فقط مي‌توان با آن كنار آمد. خدا به همسر و فرزندانش صبر بدهد. هادي يك جواهر بود.

چه‌جور كاپيتاني بود؟
نه اينكه الان فوت كرده باشد، بخواهم اين حرف را بزنم اما هادي كاپيتاني بدون ادعا بود. با وجود آن كه بازوبند كاپيتاني تيم بزرگي مثل پرسپوليس را بسته بود ولي بسيار متواضع و خاكي بود. كوچك‌ترين حاشيه‌اي از او نديدم و چند سالي كه او را مي‌شناسم... (يك لحظه صدا قطع مي‌شود)

متوجه نشديم، چه گفتي؟
گفتم كه همه چيزش خانواده بود. مرد خانواده بود و فقط مي‌توانم بگويم خدا رحمتش كند...

بسيار خب، شنيديم در بازي با پاراگ يك گل زدي و خيلي آماده نشان دادي.
اين نظر لطف شماست. همه بچه‌ها زحمت كشيدند. يك گل زدم اما هنوز در شوك هستم. البته با وجود اتفاقات تلخي كه اخيراً افتاده، ولي همه هم‌قسم شديم به خاطر شادي روح هادي هم شده برگرديم و حداكثر توان خود را در زمين بگذاريم.

فكر مي‌كني بعد از هفته‌ها توانسته باشي رضايت برانكو را جلب كني؟
اميدوارم توانسته باشم. برانكو يك مربي حرفه‌اي است و خوب مي‌دانم به دقت عملكرد شاگردانش را زير نظر دارد و حق را به حقدار مي‌دهد.

چرا معمولاً كم مصاحبه مي‌كني؟
به هر حال بچه‌هاي ديگر هستند و مصاحبه مي‌كنند! (مي‌خندد و ادامه مي‌دهد) شوخي كردم، دوستان رسانه‌اي همه براي من محترم هستند ولي در كل خيلي كم‌حرف هستم و شما بايد ببخشيد!

اين پرسپوليس مي‌تواند جام بگيرد؟
دلم خيلي روشن است. پرسپوليس اين فصل بازي‌هاي باكيفيتي ارائه مي‌دهد و اگر اسير اتفاقات نمي‌شديم، همين الان جايگاه بهتري در جدول ليگ برتر داشتيم اما مي‌شود جبران كرد. ان‌شاءا... با تدابير كادر فني و تلاش و همت بچه‌ها امسال جام مي‌گيريم تا هاني پسر هادي خدابيامرز جام را بالاي سر ببرد. هدف همه ما همين است.