کد خبر: ۱۰۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۹۵

سکوت برانکو در روزی که سرخ‌ها کاپیتان نداشتند


 در ادامه دوران آماده‌سازی پرسپولیس، این تیم عصر دیروز و از ساعت 16 به دیدار تیمی به نام «پاراگ» در ورزشگاه درفشی‌فر رفت. یک بازی که می‌توانست تا حدودی، تمرکز را به اردوی سرخپوشان برگرداند و آنها را در شرایط مسابقه قرار دهد.

برانكو در اين ديدار با تركيب ايمان صادقي، رضا نورمحمدي، محمد رحمتي، محسن مسلمان، علي عليپور، احمد نوراللهي، فرشاد احمدزاده، كمال كاميابي‌نيا، محمد انصاري، محسن بنگر و محسن نصيري به مصاف پاراگ رفت. البته سرخپوشان كه هادي نوروزي را ديگر در تركيب خود نمي‌بينند، به خاطر عدم حضور بازيكنان ملي‌پوش در اردوي بزرگسالان و اميدها، همچنين مصدوميت رضا خالقي‌فر، مهرداد كفشگري و بابك حاتمي مجبور بودند با تركيبي متفاوت به ميدان بروند.

تركيبي كه البته با اضافه شدن بازيكنان اميد در نيمه دوم، به طور كلي دچار تغيير شد اما پرسپوليسي‌ها در اين ديدار، از ابتدا حمله را در دستور كار خود قرار دادند. ميانگين سني تيم پاراگ از پرسپوليس پايين‌تر بود و از لحاظ تجربه نيز، سرخ‌هاي پايتخت كه در اين بازي با پيراهن‌هاي مشكي‌رنگ به ميدان رفتند، نسبت به پاراگ شرايط بهتري داشتند. در خط دفاع، برانكو رضايت نسبي از مدافعانش داشت. او كه در نيمه اول از زوج بنگر-نورمحمدي استفاده كرده بود، در نيمه دوم هر دو نفر را بيرون كشيد و زوج مايكل اومانا- لوكا ماريچ را امتحان كرد. پرسپوليسي‌ها در اين بازي با 3 گل به برتري رسيدند اما باز هم موقعيت‌هاي زيادي را از دست دادند. اين بار اما برانكو كه معمولاً لب خط، جنب و جوش زيادي دارد، سكوت كرده بود و از ابتدا تا انتها، روي نيمكت ذخيره‌ها نشست.

او به بهانه اين بازي مي‌خواست برنامه‌هاي آماده‌سازي تيمش را ادامه دهد. در اين بازي، پرسپوليس كاپيتان نداشت چون عليرضا نورمحمدي كه حالا ديگر كاپيتان اول سرخپوشان است، نخواست تا در فقدان هادي نوروزي، بازوبند ببندد. محسن مسلمان، علي عليپور و علي فاطمي گلزنان اين بازي به سود پرسپوليسي‌ها بودند. نكته ديگر اينكه بازي به خاطر شروع باد شديد در ورزشگاه درفشي‌فر، تنها 80 دقيقه به طول انجاميد و سپس داور بازي، سوت پايان را به صدا درآورد.