کد خبر: ۱۰۶۳۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۵۵۹

عباسی: دیگر برای فرهاد کاظمی استعلام نمی‌گیرم



مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان می‌گوید با توجه به اتفاقات رخ داده، دیگر برای فعالیت فرهاد کاظمی در این تیم از کمیته صیانت استعلام نمی‌گیرد.

محمدرضا عباسی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره عقد قرارداد با فرهاد کاظمی در هیات فوتبال مشهد، اظهار کرد: شامگاه روز چهارشنبه این کار را انجام دادیم. فردا یا پس‌فردا هم برای ثبت قرارداد در سازمان لیگ به تهران می‌آییم تا قبل از دیدار با سپاهان تمام مراحل قانونی را گذرانده باشیم.

مالک تیم فوتبال سیاه‌جامگان درباره این که گفته بود اگر اجازه کار به فرهاد کاظمی داده نشود، دیگر تیمداری نمی‌کند، یادآور شد: نباید با تبعیض نسبت به تیم‌ها نگاه کنیم. هفت سال پیش هم که فرهاد کاظمی می‌خواست به مشهد بیاید با همین صحبت ها به او اجازه کار ندادند. گاهی اوقات اتفاقاتی می‌افتد که واقعا عجیب است. از قبل هم معلوم بود که کاظمی مشکل ندارد. دیدید که کفاشیان هم گفت اگر کاظمی مشکل دارد، علیپور مدرک بیاورد.

او خاطرنشان کرد: بعد از آن هم که قرار بود به تهران بروم اما به دلیل مشکل درد کمر نتواستم در تهران حاضر شوم، علیپور، رییس کمیته صیانت به من زنگ زد و جویای احوالم شد. در همین بین او گفت خودتان درباره کاظمی هر چه به صلاح بود را انجام دهید. امیدوارم دیگر شاهد این قیبل اتفاقات نباشیم؛ چرا که باعث ناراحتی هواداران می‌شود.

عباسی در پاسخ به این سوال که آیا باز هم برای فعالیت فرهاد کاظمی استعلام می‌گیرند یا خیر، گفت: با توجه به صحبت‌های کفاشیان و حجت‌الاسلام علیپور مبنی بر این که خودمان تصمیم‌گیرنده هستیم، فکر نکنم نیاز به این کار باشد. البته ما تابع قانون هستیم و هر چه که در قانون آمده باشد، انجام می‌دهیم.

مدیرعامل سیاه‌جامگان با اشاره به این که کاظمی در شرایط فعلی ترجیح داد بازی دوستانه انجام ندهند، افزود: بخشی از تعطیلات را به دلیل انتخاب مربی از دست دادیم و در زمان باقی مانده هم کاظمی ترجیح داد با بازیکنانش تمرین کند و نکات تاکتیکی را به بازیکنان آموزش دهد. پنج‌شنبه عارم اصفهان می‌شویم تا جمعه مقابل سپاهان قرار بگیریم.