کد خبر: ۱۰۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۶۹۸

دایی:پرسپولیس به هم ریخته نیست/شایدحادثه تلخ حریف را باانگیزه تر کند



مربی تیم صبای قم گفت: اتفاقات ناگوار اخیر قطعا تاثیر بدی روی تیم پرسپولیس نخواهد داشت.

محمد دایی در گفت وگو با کاپ، درباره آخرین شرایط صبای قم پس از بازگشت از اردوی رامسر اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی به مدت یک هفته در شمال کشور برگزار کردیم در این اردو بازیکنان یک هفته تحت فشار تمرینات بدنسازی و کارهای تاکتیکی قرار گرفتند تا از هر نظر آماده شرکت در ادامه رقابت های لیگ برتر شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این اردو امیرحسین صادقی همراه تیم نبود که در تهران فیزیوتراپی می کرد اما او از این هفته به جمع نفرات تیم اضافه می شود در صورت لزوم مقابل پرسپولیس به میدان برود.

مربی صبا در این باره که کادر فنی تیمش چه میزان از پرسپولیس شناخت دارد خاطرنشان کرد: نمی توانم جزییات زیادی در این باره بگویم اما فقط بگویم که از پرسپولیس شناخت کافی را داریم و می دانیم که این تیم با دراختیار داشتن بازیکنان هجومی قطعا در خانه روز سختی را برای ما رقم خواهد زد.

دایی در این باره که گفته می شود پرسپولیس شرایط روحی مناسبی پس از فوت ناگهانی هادی نوروزی ندارد و اینکه آیا بازیکنان صبا از این حیث رقیب تهرانی شان را دست کم خواهند گرفت یا نه، گفت: به هیچ عنوان پرسپولیس را دست کم نمی گیریم. به هیچ عنوان پرسپولیس تیم بهم ریخته نیست و اتفاقا ما منتظر هستیم تا با تیمی که انگیزه های مضاعف برای مقابله حریفش دارد روبه رو شویم.

مربی صبا اضافه کرد: البته جا دارد بار دیگر درگذشت کاپیتان با اخلاق تیم پرسپولیس را به جامعه ورزش و خانواده آن مرحوم تسلیت بگوییم. این را هم باید اضافه کنیم که بازیکنان صبای قم به هیچ عنوان در این بازی تحت تاثیر اتفاقات اخیر بازی نخواهند کرد و با توجه به اینکه ما به دنبال بهبود جایگاه مان در جدول رده بندی هستیم فقط برای کسب سه امتیاز و برد به میدان خواهیم رفت تا فوتبالی در خور نام صبای قم به نمایش بگذاریم.

وی در این مورد که گفته شده ممکن است بازی روز جمعه رایگان اعلام شود تا تماشاگران بیشتری برای حمایت از پرسپولیس به ورزشگاه آزادی بروند تاکید کرد: این برای ما هیچ تفاوتی نمی کند ضمن اینکه بازیکنان تیم ما قطعا از حضور هرچه بیشتر تماشاگران استقبال هم می کنند و به طور کلی معتقدم که حضور هربیشتر تماشاگران بر جذابیت های یک بازی می افزاید.

دایی در پایان در این باره که تیم صبا چه برنامه ای برای یادبود هادی نوروزی در مصاف با پرسپولیس خواهدداشت، اذعان داشت: من از این مسایل اطلاعی ندارم اما بی شک مسوولان باشگاه تصمیمی در این رابطه گرفته اند که در روز بازی شاهدش خواهیم بود. من فقط این را می دانم که همه اعضای تیم مصمم هستیم که پرسپولیس را شکست دهیم و هر سه  امتیاز بازی را از آن خود کنیم. البته ما به تیم پرسپولیس علاقه زیادی داریم و آن را تیم خودمان می دانیم و از ته دل دوستش داریم.