کد خبر: ۱۰۶۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۸
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۹۲۶

اعتراض نماینده ناظر بر صداوسیما: دلیل رفتار دوگانه تلویزیون در خصوص برجام را توضیح دهید


 خانه ملت نوشت: عضو شواری نظارت بر عملکرد صدا و سیما، با انتقاد از رفتار تبعیض آمیز این رسانه ملی در خصوص برجام گفت: مسئولان این رسانه باید به مردم توضیح دهند چرا در مسئله برجام رفتار دوگانه ای داشتند و تنها به یک جریان تریبونی برای طرح موضوع داده اند.

سیدرمضان شجاعی کیاسری با اشاره به برنامه شب گذشته صدا و سیما در خصوص برجام و در اختیار گذاشتن تریبون به مخالفان برجام گفت: برای افکار عمومی این سوال پیش آمده است که چرا صدا و سیمان این اندازه به مخالفان برجام فرصت اظهار نظر داده است. چرا که این عملکرد برای رسانه ای که ملی است مناسب نیست. سازمان صدا و سیما رسانه ای ملی است و باید بی طرف باشد نه اینکه موضوع ملی را زیر سوال ببرد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما متعلق به نظام جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: این مذاکرات و اتفاقات در عرصه بین المللی نیز متعلق به نظام است نه متعلق به جریان و گروه خاص. بنابراین نباید تنها به یک جریان و یک گروه اجازه اظهار نظر داد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در اختیار گذاشتن تریبون به برخی جریان ها درست نیست، گفت: اینکه برخی نظرات برجسته شود و تنها به مخالفان فرصت صحبت کردن داده شود بر خلاف رسالت رسانه ملی است. اینکه برای مردم سوال ایجاد شود، برای رسانه ملی خوب نیست. از این جهت مسئولان صدا و سیما باید توضیح بدهند چرا چنین رفتار دوگانه ای در خصوص بررسی موضوعی به مهمی برجام داشتند.

عضو شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما با یاد آوری پوشش ناقص جلسات کمیسیون برجام از سوی صدا و سیما، گفت: این مسئله در شورای نظارت بر عملکرد صدا و سیما مطرح شد اما از آنجایی که فردا دولت به مازندران سفر خواهد کرد، جلسه این هفته شورای نظارت به حد نصاب نخواهد رسید و موضوع را هفته آینده در این نشست بررسی می کنیم.