کد خبر: ۱۰۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
printنسخه چاپی
sendارسال به دوستان
تعداد بازدید: ۱۰۳۵

چرا دایی و کریمی آشتی نمی کنند؟


دایی و کریمی دو "علی" سرشناس فوتبال نمی خواهند رودررو شوند و آشتی کنند. مشکل دیرینه آنها هم در حدی نیست که با روبوسی و یک جعبه شیرینی حل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، پس از درگذشت هادی نوروزی یکی، دو گروه در تلاشند تا یک دیدار خیریه برای یادبود و نکوداشت کاپیتان سرخپوشان برگزار کنند که ظاهرا بین این دو گروه اختلاف نظرهایی وجود دارد. گروهی که با حضور سپهر حیدری و دوستانش می خواهند یاران هادی دور هم جمع کنند. گروهی دیگر با حضور عابدزاده و سایر دوستان. وجود برخی اختلاف نظرها بین دوگروه برگزاری این دیدار خیریه و دوستانه را در هاله ای از ابهام فرو برده است.



از طرف دیگر برخی تلاش می کننددایی و علی کریمی که از مدتی پیش با هم رابطه دوستانه ای ندارند را با دعوت به این مراسم آشتی بدهند. ظاهرا دو بازیکن سال های نه چندان دور تیم ملی و پرسپولیس که معمولا از عشق به هوادارها می گویند و از این سرمایه تیم پرسپولیس خرج می کنند، الان حاضر نیستند به احترام هوادارانی که دوست دارند مسابقه ای به یاد کاپیتان تازه درگذشته شان، برگزار شود و تماشاگران اسطوره هایشان را در این مسابقه ببینند.

در خبرها از قول علی دایی آمد که او رسما از حضور در این بازی انصراف داده است. علی کریمی هم بنا به دلایلی نامعلوم نمی خواهد در این بازی حاضر شود. البته برخی معتقدند نوروزی و خانواده اش در شرایط فعلی نیازی به برگزاری چنین بازی هایی ندارند اما آنچه مسلم است اینکه، دایی و کریمی دو "علی" سرشناس فوتبال نمی خواهند رودررو شوند و آشتی کنند. مشکل دیرینه آنها هم در حدی نیست که با روبوسی و یک جعبه شیرینی حل شود.